رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: پس از کاهش نرخ سود سرمایه‌های بانکی زمینه مساعد حضور سرمایه‌گذاران داخلی در بازار شهرستان بروجرد فراهم‌ شده است.

کامران فرشید در گفت‌وگو با لرستان خبر، بابیان اینکه کاهش سود سپرده‌های بانکی آثار مثبتی بر بازار سرمایه شهرستان بروجرد دارد اظهار داشت: در پی توافق بانکهای دولتی و خصوصی مبنی بر کاهش نرخ سود سپرده‌های بانکی به 15 درصد و خروج این سرمایه‌های راکد از بانکها سرمایه‌داران این شهرستان رغبت بیشتری برای حضور در بازارهای مختلف سرمایه‌گذاری نشان می‌دهند.

وی کاهش سود سپرده‌گذاری‌ها را فرصتی مساعد در راستای جذب سرمایه‌های راکد بانکی خواند و افزود: بسیاری از سرمایه‌داران این شهرستان به بهانه متزلزل بودن بازار سرمایه‌گذاری در این شهرستان و نیز اطمینان از سود بانکی مناسب از سالها پیش ترجیح داده‌اند سرمایه‌های نقدی خود را در بانکها سپرده‌گذاری کرده و سود حاصل از این سپرده‌ها را دریافت کنند اما با کاهش سود سپرده‌های بانکی تمایل سرمایه‌داران برای حضور در مشارکت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان در حال افزایش است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد عنوان کرد: با خروج سرمایه‌های راکد از بانکها و به جریان درآمدن آنها در سیستم سرمایه‌گذاری این شهرستان همچون احداث مجموعه‌های گردشگری، هتل، اقامتگاههای فصلی و دیگر زمینه‌های گردشگری مساعد در این شهرستان آمار اشتغال رو به افزایش است.

وی بیان کرد: شهرستان بروجرد با توجه به جاذبه‌های طبیعی چهارفصل خود زمینه‌های مساعدی برای حضور سرمایه‌گذاران در بخشهای مختلف گردشگری دارد که می‌توان با اعمال مدیریتی واحد سرمایه‌های راکد را به این سمت‌وسو هدایت کرده و از آن‌ها بهره گرفت.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات