امام جمعه شهرستان بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: امسال برگزاری مراسم این روز از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است، چرا که در حالی به استقبال روز جهانی قدس می‎رویم که شاهد جنایات وحشیانه رژیم اسرائیل در کشتار مردم بی‎دفاع نوار غزه هستیم.

لرستان خبر، حجتالاسلام والمسلمین حسن ترابی ظهر امروز در جلسه برنامهریزی راهپیمایی روز جهانی قدس در بروجرد افزود: رژیم منحوس صهیونیستی با استفاده از غفلت افکار عمومی و به بهانههای واهی تهاجمهای جدیدی را علیه مردم نوار غزه و گروههای مقاومت فلسطینی آغاز کرده و تاکنون علاوه بر مجروح کردن 1200 نفر 200 تن دیگر را که بیشتر آنان زنان و کودکان بودند، شهید کرده است.

 

وی تصریح کرد: با وجود اینکه بیش از یک هفته از بمباران، کشتار زنان و کودکان بیدفاع غزه میگذرد، مدعیان حقوق بشر مجامع بینالمللی و سازمانهای جهانی سکوت مرگباری را در قبال این قضایا در پیش گرفته و حتی از این جنایات غیرانسانی دفاع میکنند.

 

وی با بیان اینکه در چنین وضعیتی روز جهانی قدس که فریاد امت اسلام بر مظلومیت 65 ساله فلسطین است، برگزار میشود، افزود: بنابراین راهپیمایی امسال باید پر رنگ تر و باشکوه بیشتری برگزار شود تا همچون گذشته مشت محکمی بر دهان ابرقدرتان پوشالی زده شود.

 

امام جمعه بروجرد نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس را یادگار ماندگار امام راحل دانست.

 

حجتالاسلام ترابی بیان داشت: روز جهانی قدس روز وحدت اسلام در برابر جنایات بیرحمانه صهیونیست غاصب است که بیش از 50 سال است با اشغالگریهای خود تاخت و تاز کرده و ملت بیدفاع فلسطین را به خاک و خون کشیده است.

 

وی اضافه کرد: همه ساله ایران اسلامی به عنوان پرچمدار مبارزه با اشغالگری رژیم صهیونیستی 53 کشور اسلامی و برخی از کشورهای غیراسلامی مراسم این روز را با عظمت خاصی برگزار میکند.

 

امام جمعه بروجرد تاکید کرد: حضور گسترده در مراسم راهپیمایی این روز و محکومیت جنایات اسرائیل، آمریکا و دیگر حامیان آنها موجب دلگرمی ملت و امید به آینده روشن فلسطین میشود.

 

وی خاطر نشان کرد: مسئولان نیز باید با برنامهریزی دقیق در هرچه باشکوهتر برگزاری راهپیمایی این روز اهتمام ورزیده و علاوه بر رفع برخی نقاط ضعف سالهای گذشته با تقویت نقاط قوت در برگزاری این مراسم به نحو شایسته تلاش کنند.

 

امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حالی رقم خورد که ذهن مسلمانان جهان درگیر جنایات گروههای تکفیری و تروریستی در عراق و سوریه بود و افکار عمومی جهان نیز سرگرم مسابقات جام جهانی فوتبال بود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات