امام جمعه پلدختر:

لرستان خبر: امام جمعه پلدختر با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه خاطرنشان کرد: این روز ها اوضاع کشور فلسطین و نوار غزه بر همگان روشن است و دوگانگی سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری را همگان می بینند امروز مسلمانان باید بهتر از گذشته اتحاد خود را حفظ کنند و لازم است با شکوه خاص و حساسیت در راهپیمایی امسال روز قدس شرکت کنند.

لرستان خبر، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان پلدختر بعد از دعوت مردم به تقوای الهی و دوری از گناه اظهار کرد: 165 شبکه فارسی زبان در ماهواره تخریب اعتقادات مردم و رواج بی بند باری را در دستور کار خود قرار داده اند که باید در این زمینه برای مردم آگاه سازی شود.

 

وی افزود:  در اخبار و برخی سایت ها مشاهده می شود که شبکه های ماهواره ای حتی روابط نامشروع بین کودکان زیر 10 سال را هم مورد ترویج قرار می دهند یا  حتی مرز خانوادگی و قبح این گناه بزرگ در بین محارم و حتی افراد پیرمرد و پیر زن هم شکسته می شود که اخبار تکان دهنده ای توسط برخی سایت ها و حتی خود مردم به وسیله تلفن و پیامک به ما می رسد که بسیار نگران کننده است.

 

امام جمعه شهرستان پلدختر بیان کرد: پیامبر اسلام(ص) در روایتی فرمودند سه گروه در قیامت خداوند با آنها هم کلام نمی شود و به آنها نظر نمی کند که یکی از آنها پیر زنا کار است. از همین جا معلوم می شود این مفتی های عقب مانده وهابی با فتوای جهاد نکاح یا همان جهاد زنا تا کجا معرف هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت شب های قدر عنوان کرد: در فضیلت شب قدر همانقدر کافی است که به فرموده قرآن از هزار ماه بهتر است یعنی حدود 83 سال یا یک عمر که نشان دهنده این اهمیت است.

 

حجت الاسلام لروند با اشاره به  سالروز پذیرش قطعنامه 598 سازمان ملل از طرف ایران تصریح کرد: قطنامه سازمان ملل در جنگ تحمیلی نشان داد سازمانی که باید برای ملتها باشد در خدمت ابرقدرتها است و امیدوارم روزی برسد که سازمان ملل واقعا سازمان ملل باشد نه اینکه سازمان آمریکا و غرب باشد.

 

امام جمعه شهرستان پلدختر با انتقاد از نحوه توزیع اعتبارات نفت و گاز در لرستان افزود: هفته گذشته اعتبارات 2 درصد مازاد نفت و گاز استان لرستان  توزیع شد که حق شهرستان پلدختر به عنوان تنها قطب تولید کننده نفت  متاسفانه خوب لحاظ نشده که ما از این موضوع انتقاد داریم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات