رئیس هیئت ورزش‌های همگانی بروجرد خبرداد

لرستان خبر: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان بروجرد گفت: مسابقه نقاشی با محوریت کودکان غزه و فلسطین با هدف محکومیت حملات رژیم جعلی اسرائیل همزمان با راهپیمایی روز قدس تا پانزدهم مرداد برگزار خواهد شد.

لرستان خبر، غلامعباس خردمند ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این مسابقه نقاشی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با موضوعیت کودکان غزه و فلسطین و با هدف اعلام حمایت و تجدید پیمان با مسلمانان مظلوم و بی‌دفاع غزه و بیزاری از حملات وحشیانه و غیر انسانی رژیم غاصب صهیونیست در کشتار بیرحمانه و غیر انسانی مردم نوار غزه برگزار میشود.

 

وی ادامه داد: علاقمندان میتوانند آثار خود را از سوم مرداد ماه و همزمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس تا پانزدهم همین ماه ارسال کنند.

 

وی اظهار کرد: شرکت کنندگان آثار نقاشی خود را به آدرس یکی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان به یکی از نشانی‌های میدان بهار-پشت پارک شهید مدنی و یا پارک صامتیه در خیابان صفا و یا به صندوق پستی 416 ارسال کنند.

 

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی بروجرد با بیان اینکه به آثار برگزیده ارسال شده، به این منظور جوایزی اهدا می‌شود، متذکر شد: این مسابقه نقاشی با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی، ادارات ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجرد برگزار میشود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات