رئیس جمعیت هلال احمر الیگودرز:

لرستان خبر: رئیس جمعیت هلال احمر الیگودرز گفت: جمعیت هلال احمر الیگودرز نیز از طریق پایگاه‏های سطح شهر اقدام به جمع‎آوری کمک‎های مردمی کرد. مردم الیگودرز بیش از 33 میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک کردند.

لرستان خبر، غلامرضا لونی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در الیگودرز اظهار داشت: با توجه به حمله رژیم صهیونیستی به مردم غزه که در طول 26 روز گذشته حدود 1700 شهید و 9 هزار نفر مجروح بر جای گذاشت بحران غذا و دارو در این منطقه بروز پیدا کرد و جمعیت هلال احمر الیگودرز نیز از طریق پایگاه‏های سطح شهر اقدام به جمعآوری کمکهای مردمی کرد.

 

وی عنوان داشت: در این راستا مبلغ 33 میلیون و 65 هزار ریال جمع‏آوری شد.

 

این مسئول افزود: شماره حساب 99999 نزد کلیه بانک‏ها به نام جمعیت هلال احمر آماده جمع‏آوری کمکهای نقدی مردم است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر به اجرای طرح همای رحمت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با مشارکت 22 نفر از افراد خیر و داوطلب جمعیت هلال احمر الیگودرز و با اجرای طرح ملی همای رحمت 120 سبد غذایی شامل برنج، روغن، قند، سویا، رب گوجه فرنگی و ماکارانی به ارزش 28 میلیون و 800 هزار ریال به صورت بستهبندی در شب‏های ماه مبارک رمضان در بین خانواده‏های نیازمند توزیع شد.

 

لونی یادآور شد: همچنین با مشارکت 26 نفر از افراد داوطلب و خیر این جمعیت شش سفره افطاری جهت اطعام 292 نفر از افراد نیازمند به ارزش 25 میلیون و 788 نفر برگزار شد.

 

وی برپایی ایستگاههای سلامت در شب‏های قدر را یکی دیگر از برنامه‏های جمعیت هلال احمر عنوان کرد و گفت: اکیپ سلامت در محل مصلی قدس مستقر و به انجام تست قند خون و فشارخون شرکت کنندگان در مراسم شب قدر اقدام کردند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات