رئیس آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای غدیرخم بروجرد:

لرستان خبر: رئیس مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای غدیر خم بروجرد گفت: ثبت‌نام شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت انتخابی در بروجرد آغاز شد.

به گزارش لرستان خبر، محسن برنا ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: ثبت نام شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت انتخابی در بروجرد آغاز شد.

 

وی با اشاره به این‌که مهلت ثبت نام تا 15 اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است، افزود: افراد متقاضی پس از شرکت در آزمون و کسب رتبه‌های برتر در چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی 2017 شرکت می‌کنند.

 

رئیس مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای غدیرخم بروجرد عنوان کرد: افراد علاقه‌مند به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند با مراجعه به پورتال جامع سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای به نشانی http://advari.irantvto.irثبت نام کنند.

 

وی تصریح کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ملی مهارت 24 اردیبهشت‌ماه، مرحله استانی 8 و 9 مرداد‌ماه و مرحله کشوری آن در نیمه دوم مهرماه سال 1394 برگزار می‌شود.

 

برنا بیان کرد: این مسابقات در 31 رشته آموزشی و در مرحله شهرستانی به صورت همزمان کشوری و از طریق آزمون کتبی برگزار می‌شود.

 

وی خاطر‌نشان کرد: برگزیدگان نهایی شانزدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده‌سازی و گزینش نهایی در چند رشته منتخب به چهل‌و‌چهارمین مسابقات جهانی مهارت در ابوظبی، اعزام می‌شوند.

 

رئیس مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای غدیرخم بروجرد گفت: شرایط سنی برای داوطلبان رشته‌های ساخت و تولید تیمی، مکاترونیک و آکواترونیک متولدین 11 دی ماه 1370 به بعد و برای سایر رشته‌‏ها متولدین 11 دی ماه 1373 به بعد با احتساب یک روز کمتر یا بیشتر محاسبه می‌شود.
 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات