با پاکسازی تمامی مناطق تحت سیطره نیروهای تروریستی جبهه النصره در منطقه قلمون، حزب‌الله عملیات پاکسازی پناهگاه‌های تروریست‌های داعش را با کمک پهپادها در رشته کوه‌های قلمون آغاز کرد.

رزمندگان حزب‌الله برای پاکسازی مناطق تحت نفوذ تروریست‌های داعش در رشته کوه های قلمون از تاکتیک‌های جدیدی استفاده می‌کنند.

عملیات پاکسازی مناطق تحت نفوذ تروریست های داعش در رشته کوه های قلمون توسط حزب الله لبنان همزمان از محورهای القصیر و تپه‌های القاع و راس بعلبک و الجراجیر آغاز شده است.

 

رزمندگان حزب الله  در این تاکتیک‌ها از طریق پهپادها پناهگاه‌های حساس تروریست‌های داعش در منطقه را به شکلی دقیق شناسایی می‌کنند و اقدام به هدف قرار دادن این مراکز می‌کنند.

 

 
 

 

پهپادهای شناسایی حزب‌الله در روزهای اخیر اجتماع فرماندهان داعش در اطراف تپه‌های عرسال را رصد کردند و همزمان، رزمندگان حزب‌الله به وسیله موشک این مقر را مورد هدف قرار داد که در این حمله چند تن از فرماندهان بلندپایه تررویست‌های داعش از جمله «ابوعائشه اللیبی، ابوعکرمه الزهوری و احمد عبد المحسن» و 6 تن دیگر از فرماندهان کشته شدند.

به گزارش فارس هدف قرار دادن مراکز تجمع فرماندهان داعش و مراکز عملیاتی آنها در حالی صورت می گیرد که گفته شده با هدف قرار دادن دقیق مراکز عملیات ترویست های داعش در رشته کوه های قلمون عملا تحرکات تروریست های داعش در تپه های «راس بعلبک، القاع و عرسال» فلج شده است.

 

 رزمندگان حزب الله با هدف قرار دادن دقیق پناهگاه تروریست های داعش در دره های «حمید» واقع در شرق شهرک عرسال توسط یگان موشکی موفق شدند یکی از فرماندهان بلند پایه تروریست های داعش در قلمون بنام «ابوبلقیس العراقی» را از پای درآوردند.

شب گذشته نیز رزمندگان حزب الله با شناسایی دقیق محل تجمع نیروهای تروریستی داعش در نزدیکی گذرگاه «ضهر» تپه های قاره در رشته کوه های قلمون آنها را بوسیله موشک و خمپاره مورد هدف قرار دادند که در این حمله دقیق تعدادی از نیروهای برجسه داعش از جمله «ابو مصعب لحاف، ابوکتابة، اسامة شعاره احمد ورده» و تعداد دیگر کشته شدند.

 

همچین نیروهای ارتش لبنان نیز موفق شدند روز گذشته یکی از تروریست های بلندپایه سوری را به همراه پنج تن از نیروهایش که در اطراف تپه های عرسال قصد فرار به داخل شهرک عرسال را داشتند را دستگیر کردند و به نیروهای امنیتی لبنان تحویل دادند.

از سوی دیگر اختلاف شدید بوجود آمده در بین فرماندهان تروریست های داعش ضربه محکمی را به این گروه تروریستی گروه در رشته کوه های قلمون وارد کرده است.

 

این اختلافات در حالی رو به افزایش است که نیروهای تروریستی داعش قاضی شرعی خود در قلمون بنام «ابو الولید المقدسی» را که از گروه تروریستی داعش جدا شده بود، به همراه همسرش کشتند.

به گزارش فارس، حزب‌الله لبنان اکنون عملیات خود را متمرکز بر هدف قرار دان فرماندهان بلندپایه تروریست های داعش و همچنین مراکز عملیاتی این گروه کرده و خود را برای انجام عملیات بزرگ پاکسازی ما بقی مناطق آلوده رشته کوه های قلمون آماده می‌کنند.

منبع: فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات