ادامه پیشروی نیروهای عراقی در جبهه الانبار؛

منابع عراقی از موفقیت نیروهای ارتش در آزادسازی کامل منطقه‌ای در غرب الرمادی از اشغال تروریست‌های داعشی و تنگ شدن حلقه محاصره تکفیری‌ها در مناطق دیگر خبر دادند.

 

ارتش عراق

 

فرمانده پلیس استان الانبار از آزادسازی منطقه السبعه کیلو در غرب الرمادی خبر داد. وی  تاکید کرد در جریان این عملیات، 100 داعشی به هلاکت رسیدند.

 

 

بر اساس گزارش المسله، سرلشکر هادی رزیج افزود یگان مبارزه با تروریسم و یک یگان از لشکر شانزدهم ارتش عراق صبح روز سه شنبه، در یک عملیات امنیتی گسترده در استان الانبار، منطقه السبعه کیلو را به طور کامل از لوث داعشی‌ها پاکسازی کردند.

 

 

رزیج افزود این عملیات همچنین به کشته شدن حدود 100 تروریست داعشی و انهدام تعدادی از خودروهای آنها از جمله چند خودروی بمب‌گذاری شده منجر شد.

 

 

رزیج پیشتر از پیروزی‌های بزرگ در آینده نزدیک در استان الانبار خبر داده بود.

 

 

فرماندهی عملیات الانبار روز دوشنبه دوم نوامبر(یازدهم آبان) از نزدیک شدن نیروهای امنیتی به مقر فرماندهی عملیات در شمال استان و کشته شدن 15 تروریست داعشی از جمله چند تک تیرانداز خبر داده بود.

 

 

محاصره تروریست‌های تکفیری در البوفراج و البوذیاب

 

 

خبر دیگر این‌که، نیروهای امنیتی تابع فرماندهی عملیات الانبار مناطق البوفراج و البوذیاب تا منطقه الجراشی در عمق شهر الرمادی مرکز استان الانبار را به محاصره کامل خود درآوردند.

 

 

یک منبع امنیتی گفت نیروهای فرماندهی عملیات الانبار توانستند مناطق البوفراج والبوذیاب را محاصره کرده و از وجود بمب‌های کارگذاشته شده پاکسازی کنند و تا منطقه الجراشی در عمق شهر الرمادی وارد شدند.

 

 

این منبع افزود نیروهای نظامی از تمام محورها در نزدیکی پل فلسطین در مرکز شهر  الرمادی در نزدیکی مقر فرماندهی عملیات الانبار تجمع خواهند کرد.

 

 

الفرات نیز از کشته شدن شماری از تروریست‌های داعشی و انهدام یک خودروی همر بمب‌گذاری شده در منطقه البوفراج خبر داده بود.

منبع:تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات