فرمانده انتظامی ازنا:

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی ازنا گفت: ماموران نیروی انتظامی ازنا پس از دریافت گزارشی مبنی بر خرید و فروش سکه های تقلبی در یکی از روستاهای ازنا در طی عملیاتی اقدام به کشف و ضبط ۱۰۰۰ سکه تقلبی نموده اند.

به گزارش لرستان خبر از ازنا، غلامعلی جودکی امروز در جمع خبرنگاران در ازنا اظهار کرد: مأمران انتظامی شهرستان ازنا در پی اجرای عملیاتی اقدام به کشف 1000 سکه تقلبی در این شهرستان کرده اند.

وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر خرید و فروش سکه تقلبی در یک از روستاهای شهرستان ازنا مأموران انتظامی این شهرستان اقدام به اجرای عملیاتی کرده و پس از اعزام نیروهای انتظامی به این روستا نسبت به دستگیری کلاهبردار اقدام کرده و تعداد 1000 سکه تقلبی را از وی کشف و ضبط کردند.

جودکی تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی فرد خلافکار را در حالی دستگیر کردند که با یک دستگاه موتور سیکلت در حال فروش سکه های تقلبی در روستا بوده و با فروش این سکه ها اقدام به کلاهبرداری از اهالی روستا نموده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ازنا بیان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و انجام بازجوئی های اولیه به همراه سکه های تقلبی به مراجع قانونی تحویل داده شده است تا مراحل بعدی رسیدگی به پرونده وی انجام شود.

انتهای پیام/ ق

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات