در ۲۴ ساعت گذشته/

طی ۲۴ ساعت گذشته با وقوع ۵ فقره حادثه رانندگی در محورهای برون و درون شهری استان لرستان، ۷ تن از هموطنان کشته و ۹ تن نیز زخمی و روانه مراکز درمانی شدند.

به گزارش لرستان خبر، طي 24 ساعت گذشته با وقوع پنج فقره حادثه رانندگي در محورهاي برون و درون شهري استان لرستان ، هفت تن از هموطنان کشته و 9 تن نيز زخمي و روانه مراکز درماني شدند.

 

يکي از حوادث منجر به فوت روز گذشته جاده هاي لرستان در محور "اليگودرز - اصفهان" رخ داد و در اثر برخورد يک دستگاه كاميون بنز با يک دستگاه خودرو پرايد ، دو سرنشين و راننده پرايد در دم جان خود را از دست دادندديگر حادثه منجر به فوت نيز در سطح شهر خرم آباد به وقوع پيوست که در اثر برخورد يک دستگاه موتورسيکلت با بلوار پياده رو ، موتورسوار به همراه ترک نشين آن جان خود را از دست دادند.

 

اين خبر حاکيست ، سومين سانحه رانندگي روز گذشته جاده هاي لرستان شامل يک مورد واژگوني سواري پيکان در محور "آبسرده" بروجرد است كه منجر به فوت راننده خودرو شد.

 

چهارمين حوادث رانندگي روز گذشته جاده هاي لرستان در محور "خرم آباد - ازنا" رخ داد که واژگوني يک دستگاه موتورسيکلت ،منجر به فوت موتورسوار و مجروح شدن ترک نشين موتورسيکلت شد.

 

پنجمين حادثه رانندگي در محور "دلفان - نهاوند" رخ داد که در اثر بر خورد يک دستگاه کمپرسي با يک دستگاه ميني بوس ، هشت تن از سرنشينان ميني بوس مجروح و روانه بيمارستان شدند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات