فرمانده انتظامی استان لرستان:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی لرستان گفت: فردی که با تنظیم قرارداد جعلی هفت تن گوشت منجمد از یک سازمان دولتی خریداری کرده بود، توسط پلیس آگاهی لرستان دستگیر شد. این کلاهبردار تاکنون یک میلیارد و 120میلیون ریال کلاهبرداری داشته است که با قرار صادره روانه زندان شد.

لرستان خبر، سردار محمد قنبری افزود: در پی ارجاع یک فقره پرونده جعل از طریق مرجع قضایی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی استان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.
 

وی افزود: نماینده حقوقی سازمان مذکور در تحقیقات خود به ماموران گفت، فردی با تنظیم قرارداد جعلی هفت تن گوشت منجمد به ارزش یک میلیارد و 120 میلیون ریال از این سازمان خریداری کرده است.
 

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال کلاهبرداری های دیگر از سوی متهم به همین شیوه، اکیپی از ماموران پلیس آگاهی پس از بدست آوردن مشخصات کلاهبردار با انجام اقدامات اطلاعاتی و مراجعه به سوابق محل اختفای آن در شهرستان خرمآباد مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد.
 

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی از نماینده حقوقی آن سازمان و بازجویی از متهم دستگیر شده مشخص شد که کلاهبردار با جلب اعتماد سازمان مذکور جهت اقدامات سودجویانه و تصاحب اموال، به صورت ماهرانه مبادرت به جعل قرار داد و دستکاری در نوشته های آن کرده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات