مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان:

لرستان خبر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: جمعیت هلال احمر لرستان طی 24 ساعت گذشته مسافران 18 دستگاه مینی‌بوس گرفتارشده در گِل ولای جاده امامزاده محمدحسن الیگودرز را نجات دادند.

لرستان خبر، حسین رضا مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از امدادرسانی و اسکان بیش از 160 نفر از زائران و مسافرانی که قصد زیارت بارگاه امام زاده محمد ابن حسن ( ع) الیگودرز را داشته‌اند خبر داد و گفت: روز پنجشنبه مورخ 24/7/93 گزارشی از اداره اوقاف، مبنی بر عزیمت تعدادی از هموطنان عزیز جهت زیارت حرم امامزاده محمدبن حسن (ع) در 130کیلومتری شهرستان الیگودرز به هلال احمر مخابره شد که در راه برگشت دچار حادثه شدند.

 

وی در ادامه گفت: در این عملیات امدادرسانی که در محدوده بخش بشارت الیگودرز صورت گرفت از ساعت 22 روز پنجشنبه آغاز شد و دو تیم امدادرسانی متشکل از 15 نفر از امدادگران و نجات‌گران با حمایت دو دستگاه خودروی کمک‌دار و یک دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام و کار امدادرسانی را شروع کردند.

 

مرادی تصریح کرد: این حادثه در 130 کیلومتری مرکز شهرستان رخ داده بود که براثر بارندگی دو روز گذشته مسیر این مکان زیارتی ناهموار و گل ولای زیاد تردد دراین محور با دشواری و مشکل روبرو کرده است که مسافران 18 دستگاه مینی بوس با فرورفتن در گل ولای قادر به حرکت نبودند که با حضور به موقع و سریع عوامل امدادی 160 نفر از مسافران پس از عملیات رهاسازی، نجات یافته و به مناطق امن منتقل شدند.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش همه کسانی که در این عملیات حضور داشته، اظهار داشت: دراین عملیات پس از نجات مسافران گرفتار شده و اسکان آنها، 300 بطری آب معدنی، 500 بسته بیسکویت، 50 قوطی انواع کنسرو و 30 کیلوگرم کشمش بین افراد حادثه دیده‌ها توزیع و عملیات با موفقیت تا ساعت 18 عصر روز گذشته پایان یافت.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات