رئیس پلیس آگاهی لرستان:

لرستان خبر: رئیس پلیس آگاهی ‌لرستان گفت: خانمی که کودک سه ساله همسایه خود را به قتل رسانده بود در شهرستان دورود دستگیر شد.

لرستان خبر، قدرت‌الله دالوند صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: خانمی که کودک سه ساله همسایه خود را به قتل رسانده بود در شهرستان دورود دستگیر شد.

 

وی افزود: ماموران آگاهی استان لرستان با خبر شدند‌ چند روزی است، پسر بچه‌ای سه ساله به نام عرشیا در شهرستان دورود گم شده و از سرنوشت وی خبری در دست نیست.

 

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و گسترده و ردیابی سرنخ‌های از این پرونده ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی دورود به یک ‌خانم مظنون شدند و ‌وی را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

 

دالوند افزود: فرد مظنون 20 ساله خانمی در همسایگی پسر بچه مقتول است که در ابتدا منکر ارتکاب قتل و هرگونه جرمی شد که در نهایت در بازجویی فنی و پلیسی به قتل عمد اعتراف کرد.

 

 وی اعتراف کرد: در غفلت خانواده مقتول عرشیا‌ را دزدیده وپس ازخفه کردن عرشیا در سطل آب، جسدش را درون کیسه‌ای در سطل زباله شهرداری مخفی کرده است.

 

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان با اشاره به اینکه جسد پسر بچه کشف شده است، تصریح کرد: قاتل انگیزه این قتل را اختلافات قبلی با خانواده مقتول اعلام کرد و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات