فرمانده نیروی انتظامی لرستان:

لرستان خبر: فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: نیروی انتظامی لرستان با توجه به اطلاعات از قبل رسیده، روز گذشته یک باند مواد مخدر را به همراه 120 کیلوگرم تریاک در لرستان شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش لرستان خبر، سردار محمد قنبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران خرم‌آباد اظهار داشت: نیروی انتظامی لرستان با توجه به اطلاعات از قبل رسیده، روز گذشته یک باند مواد مخدر را در لرستان شناسایی و دستگیر کردند.

 

 وی افزود: این باند که قصد انتقال 120 کیلوگرم مواد مخدر به لرستان را داشت، از سمت شرق کشور، وارد خوزستان و به مقصد استان لرستان در حرکت بود که با شناسایی نیروی انتظامی از مبدأ حرکت، در اقدامی ضربتی در بزرگراه خرم آباد دستگیر شدند.

 

فرمانده نیروی انتظامی لرستان عنوان کرد: این باند، 120 کیلوگرم تریاک را در خودرویی جاسازی کرده و با خودرویی دیگر همراهی می‌شد، که با تلاش نیروهای اطلاعاتی پلیس، 3 نفر از اعضای اصلی باند دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضایی منتقل شدند.

 

وی با بیان اینکه این محموله با ترفند اطلاعاتی پلیس از مبدأ کنترل می شد، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون نیروی انتظامی با اقدامات اطلاعاتی مناسب و پلیسی توانسته بیش از 2 تن و 300 کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کند.

 

قنبری بیان کرد: در این راستا 52 باند حرفه‌ای متشکل از 1400 نفر عضو این باندها در لرستان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

 

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی همه تلاش خود را برای مبارزه با خرده‌فروشان در استان به کار گرفته است اگر جلوی این خورده فروشان گرفته شود، بسیاری از باندهای بزرگ نیز ناکام می‌شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات