فرمانده انتظامی پلدختر:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی پلدختر گفت: امسال میزان کشفیات موادمخدر در پلدختر بیش از 109 کیلوگرم بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 492 درصد رشد داشته است.

به گزارش لرستان خبر، رضا داودی صبح امروز در جمع با خبرنگاران اظهار داشت: امسال میزان کشفیات موادمخدر در پلدختر بیش از 109 کیلوگرم بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 492 درصد رشد داشته است.

 

وی افزود: در این مدت بیش از 180 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان پلدختر کشف شده است.

 

فرمانده انتظامی پلدختر عنوان کرد: در 11 ماهه امسال در زمینه کشف سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 103 درصد رشد شاهد بودیم.

 

وی ضمن هشدار نسبت به چهارشنبه اخر سال، تصریح کرد: والدین نسبت به مراقبت از فرزندان خود در این روز توجه بیشتری داشته باشند.

 

داودی با اشاره به اینکه نظارت مستقیم والدین بر فرزندان می تواند از وقوع حوادث در چهارشنبه آخر سال کم کند، بیان کرد: در راستای این امر نیروی انتظامی برنامهریزی لازم را برای حفظ امنیت انجام داده است.

 

وی ضمن تأکید بر اینکه پلیس بر متخلفان چهارشنبه سوری برخورد جدی دارد، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برخورد با توزیعکنندگان موادمحترقه عملیات ویژهای را در شهرستان اجرایی میکند.

 

فرمانده انتظامی پلدختر ضمن توصیه به رعایت هشدارهای پلیس در ایام نوروز، گفت: کسانی قصد مسافرت در ایام نوروز دارند، از قرار دادن وسایل قیمتی در منزل و کمد و گاوصندوق خودداری کنند و منزل خود را به همسایهای مطمئن بسپارند.

 

وی افزود: قبل از اغاز سفر نسبت به سالم بودن خودرو و به همراه داشتن تجهیزات ضروری اطمینان حاصل کنند.

 

داودی بیان کرد: شهروندان ضمن داشتن همکاری لازم با نیروی انتظامی از سبقت غیرمجاز در سفر خودداری کنند.

 

داودی عنوان کرد: اسبابکشی در ایام نوروز ممنوع است از این رو کسانی که قصد اسبابکشی در این ایام را دارند باید از کلانتری مربوطه مجوز دریافت کنند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات