رئیس سازمان آتش‌نشانی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بروجرد گفت: صبح امروز سه واحد تجاری واقع در چهارراه حافظ بروجرد، دچار حریق شدند.

به گزارش لرستان خبر، محمد غفاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: صبح امروز سه واحد تجاری در بروجرد که در مجاورت یکدیگر واقع شده بودند، دچار حریق شدند.

 

وی افزود: با تلاش نیروهای سازمان آتش‌نشانی بروجرد عملیات مهار این آتش‌سوزی از ساعت 6:30 امروز صبح آغاز شد و تا یک ساعت بعد به طول انجامید.

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بروجرد عنوان کرد: در این عملیات چهار خودروی آتش‌نشانی و نیروهای سه پایگاه حاضر بودند که توانستند از سرایت حریق به دیگر واحدهای تجاری جلوگیری کنند.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که دلیل این حادثه مشخص نبوده و در حال بررسی است، تصریح کرد: دو واحد عینک‌سازی و یک داروخانه در چهاراه حافظ و ابتدای حافظ جنوبی از سه واحدی بودند که دچار حریق شدند.

 

غفاری با اشاره به این‌که خسارت وارده به این واحدها برآورد نشده است، بیان کرد: در فصل تابستان و به دنبال گرمی هوا تعداد وقوع حوادث آتش‌سوزی افزایش می‌یابد که علاوه بر دیگر موارد، آتش‌سوزی ئر مزارع و باغات کشاورزی نیز به آن افزوده می‌شوند.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات