مدیرکل بازرسی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی:

لرستان خبر: مدیرکل بازرسی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: از میان تعداد حوادث در محیط کار 50 درصد مربوط به حوادث کار ساختمانی است.

به گزارش لرستان خبر، محمد اصابتی ظهر امروز در حاشیه دهمین جشنواره امتنان کارآفرینان برتر لرستان در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درراستای ارتقای سطح ایمنی در محیط کار باید آموزش‌های لازم داده شود.

 

وی آموزش به مهندسان ناظر را یکی از برنامه‌های وزارت تعون کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و افزود: از میان تعداد حوادث در محیط کار 50 درصد مربوط به حوادث کار ساختمانی است.

 

مدیرکل بازرسی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی 60 درصد حوادث منجر به فوت را مربوط به حوادث ساختمانی دانست و عنوان کرد: در سال گذشته در حوادث محیط کاری یک هزار و 870 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

وی تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال 16 درصد در حوادث منجر به فوت در کشور کاهش داشته‌ایم این در حالی است که در سال گذشته میزان کاهش در حوادث منجر به فوت هفت درصد بوده است.

 

اصابتی بیان کرد: در زمینه حوادث محیط کار در سال گذشته یک هزار و 150 مورد بر اساس آمار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و 110 مورد بر اساس آمار تأمین اجتماعی حوادث منجر به فوت داشته‌ایم/

 

وی ضمن تأکید بر این‌که بازرسی‌ها از واحدهای مختلف در کشور انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در سال گذشته در سطح کشور بیش از 400 هزار بازرسی از واحدهای مختلف انجام شده است.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات