مدیرکل حج و زیارت لرستان؛

مدیرکل حج و زیارت لرستان: تعداد جان‌باختگان حجاج لرستانی در حادثه منا تاکنون به ۱۱ نفر رسیده است.

به گزارش لرستان خبر، محمد خسروی در رابطه با آخرین جزئیات از وضعیت جان‌باختگان و مفقودان کاروان‌های حجاج لرستانی بعد از حادثه منا، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار تعداد حجاج لرستانی که در حادثه منا کشته‌شده‌اند تاکنون به 11 نفر رسیده است.

 

 

وی با بیان اینکه تعداد جان‌باختگان کاروان شهرستان بروجرد به هشت نفر رسیده است، افزود: از کاروان بروجرد محمد روزبهانی و غلام عباس قاسمی نیز به جان‌باختگان این حادثه اضافه شدند.

 

 

مدیرکل حج و زیارت لرستان با بیان اینکه از کاروان شهرستان بروجرد عباس گودرزی، غضنفر بشیری گودرزی، سید محمود شجاعی، رضا رحیمیان ثابت، مرادعلی نصرالهی، محمد موسی کرمی بروجرد کشته شده‌اند، عنوان کرد: محمد موسی کرمی جزء مفقودان این حادثه بود که پس از پیدا شدن در بیمارستان فوت کرد.

 

 

وی با بیان اینکه تعداد مفقودان شهرستان بروجرد به پنج نفر رسیده است، بیان کرد: از کاروان‌ اعزامی الیگودرز، ازنا و دورود نیز مصطفی موسوی، قنبر رحمانی و علی رازانی در این حادثه جان خود را از دست دادند.

 

 

خسروی با اشاره به اینکه در این حادثه 15 نفر از کاروان الیگودرز، ازنا و دورود مفقود شده‌اند، تصریح کرد: در مجموع در قالب شش کاروان 840 نفر  از استان لرستان به سرزمین وحی مشرف شدند.

 

 

وی اظهار داشت: مسئولان ارشد استان لرستان جهت تسلی بازماندگان حجاج کشته شده لرستانی روز گذشته و امروز در منزل آنها حضور پیدا کردند.

 

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات