مدیرکل حج و زیارت لرستان بیان کرد؛

مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: تعداد حجاج لرستانی که در حادثه منا جان خود را از دست دادند به ۱۷ نفر رسیده است

به گزارش لرستان خبر، محمد خسروی  در رابطه با آخرین جزئیات از وضعیت جان‌باختگان و مفقودان کاروان‌های حجاج لرستانی بعد از حادثه منا، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار تعداد جان‌باختگان لرستانی که در حادثه منا کشته‌شده‌اند تاکنون به 17 نفر رسیده است.

 

 

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد کشته‌شدگان کاروان بروجرد هشت نفر و تعداد کشته‌شدگان کاروان الیگودرز 9 نفر اعلام‌شده است، افزود: از کاروان بروجرد عباس گودرزی، غضنفر بشیری گودرزی، سید محمود شجاعی، رضا رحیمیان ثابت، مرادعلی نصر الهی، محمد موسی کرمی، محمد روزبهانی و غلام عباس قاسمی در این حادثه جان خود را از دست دادند.

 

 

مدیرکل حج و زیارت لرستان عنوان کرد: از کاروان‌ اعزامی الیگودرز، ازنا و دورود نیز مصطفی موسوی، قنبر رحمانی و علی رازانی، مجتبی گرجی، پرویز حبیبی، مصطفی تودویی، سبز خدا قائد رحمت، محمدعلی روشنی و جان علی قائد رحمت در این حادثه کشته شدند.

 

 

وی با اشاره به اینکه تعداد مفقودان کاروان الیگودرز به 9 نفر رسیده است، تصریح کرد: از کاروان بروجرد نیز محمدعلی پناهی، جواد چکشی، فتح‌الله گودرزی، غلام عباس میرزایی، غلام‌رضا گودرزی و علی زرگرانی نیز جزء آمار مفقودان این حادثه هستند.

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناصر

    رحمت الله عليه

نظرات