فرداشب صورت می‌گیرد؛

مستند 42دقیقه‌ای "پای پیاده روی آب" که روایت‌گر داستان ورود سپاه به عملیات‌های مقابله به مثل دریایی است، فرداشب از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.

 

قایقهای تندرو

 

مستند 42دقیقه‌ای "پای پیاده روی آب" که روایت‌گر داستان ورود سپاه به عملیات‌های مقابله به مثل دریایی است، فرداشب از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.

 

 

 "پای پیاده روی آب" با موضوع ورود سپاه به عملیات‌های مقابله به مثل دریایی، کاری از گروه تلویزیونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرداشب ساعت 21 از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.

 

 

این مستند که داستان ورود سپاه به عملیات‌های مقابله به مثل دریایی است، با فرمی متفاوت دلاوری شهید نادر مهدوی و یگان تحت امرش را روایت می‌کند.

 

 

این مستند در گروه تلویزیونی سپاه و به‌تهیه‌کنندگی حسین ساختمانیان، نویسندگی و کارگردانی داود مرادیان با سبک مستند داستانی متکی بر کمیک استریپ به‌مدت 42 دقیقه آماده شده است.

 

 

سایر عوامل این مستند داستانی یعقوب کرمی و پرستو خلیفه (بازیگران)، بشیر ادهمی، مدیر تولید، سیدمحمدعلی هاشمیان، تصویربردار، طاهر آجرلو، تدوین و گرافیک، همت مومیوند و مریم رادپور، گویندگان و رضا مهاجر، مترجم هستند.

 

 

شهید نادر مهدوی فرماندهی یگانی را در سال‌های 1365 و 1366 به‌عهده داشت که پس از انجام تعداد قابل توجهی عملیات از سوی آمریکایی‌ها مورد رهگیری قرار گرفته و نهایتاً در شب 16 مهرماه سال 1366 در حالی که به‌همراه یگانش از سوی پنج چرخ‌بال کم‌صدای آمریکایی مورد حمله قرار گرفت، پس از ساقط کردن یکی از آنها به اسارت ناوگان دریایی آمریکا درآمده و پس از تحمل شکنجه‌های سنگین روی عرشه ناو به شهادت رسید.

 

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات