رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد:

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد: با تلاش نیروهای راهداری تمامی محورهای مواصلاتی استان مرکزی بازگشایی شده است.

به گزارش لرستان خبر، حبیب جمشیدی اظهار داشت: با همت نیروهای راهداری در آغازین ساعات بارش برف در شبانه روز گذشته محورهای مواصلاتی برف روبی شده و هم اینک تردد در این محورها به آسانی صورت می پذیرد و ترافیک عادی و روانی بر جاده‌ها حاکم است.

 

وی با بیان اینکه تردد خودروها در محورهای مواصلاتی شمال و غرب این شهرستان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است، افزود: بامداد امروز پدیده غالب در گردنه هیراب بروجرد مه غلیظ گزارش شده بوده که موجب کاهش شدید دید و کند شدن تردد خودروها و ترافیک در برخی محورها شده است که با کمک پلیس راه و نیروهای امدادی در این زمینه مشکلی برای مسافران این مسیر به وجود نیامد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد عنوان کرد: تردد در محورهای مواصلاتی اراک، خرم آباد و اشترینان به دلیل ریزش برف تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است که نیروهای راهداری از همان ساعات آغاز ریزش برف عملیات نمک پاشی و برف روبی را در این محورها انجام دادند.

 

وی با بیان اینکه تردد در 105 کیلومتر راه اصلی و 540 کیلومتر راه روستایی به سهولت انجام می شود، بیان کرد: با تلاش نیروهای راهداری تمامی محورهای روستایی که در آنها گزارشی از انسداد محورها داده شده بود هم اینک برف روبی و بازگشایی شده و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

 

جمشیدی تصریح کرد: با توجه به وضعیت جوی موجود شهروندان از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت اجبار تجهیزات ایمنی همچون زنجیر چرخ با خود به همراه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان بروجرد از راه های ترانزیتی مهم در غرب کشور محسوب می شود، خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس راه نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی شده و دو نقطه که از نظر وقوع حوادث جاده ای بسیار مطرح بوده در آستانه فصل سرما اصلاح و ایمن سازی شده است.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات