مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان مطرح کرد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال می شود.

به گزارش لرستان خبر،  علی زندی فر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا تردد تمامی تانکرهای سوخت رسان عراقی از ساعت هفت روز سه شنبه 25 آبان جاری تا ساعت 24 جمعه پنجم آذر در محورهای ارتباطی این استان ممنوع است.

وی اظهار کرد: همچنین تردد تریلرها و کامیون ها بجز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی نیز طی این مدت در محور پلدختر - اسلام آباد و پلدختر - اندیمشک و بالعکس ممنوع می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان همچنین با اعلام آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: حفظ ایمنی تردد، تکریم زائران اربعین حسینی، تامین وسایل نقلیه سالم و مناسب و هماهنگی کامل با این اداره کل در مقوله اعزام اتوبوس به مرز مهران از مهمترین وظایف مدیران و متصدیان شرکت های مسافربری استان است.

زندی فر خواستار تعامل تمامی شرکت های امداد خودرو با پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شد و افزود: این شرکت ها باید آمادگی کامل برای استقرار اکیپ سیار در طول مسیر زائران را داشته باشند

منبع:ایرنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات