بر اثر سکته

عباس حسنوند کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز دار فانی را وداع گفت…

به گزارش لرستان خبر،عباس حسنوند کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که چندی پس از ثبت نام رسمی برای کاندیداتوری مجلس بر اثر سکته ناگهانی در بیمارستان بستری شده بود پیش از ظهر امروز دار فانی را وداع گفت…

وی که یکی از پرطرفداراترین کاندیداهای الشتر محسوب می شد در زمان ثبت نام خود در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : تلاش خواهم کرد در صورت پیروزی در سفرهایم به حوزه انتخابیه هربار یکی از وزیران دولتی را همراه خود داشته باشم.

حسنوند

شادروان حسنوند در بخش دیگری از گفته های خود اظهار داشت : بنده با اکثر وزارتخانه ها ارتباط تنگاتنگ دارم ، من جزء کسانی نیستم که به دفتر وزیران بروم بلکه وزیر را به دفتر خودم خواهم کشاند و این را بعنوان یک فرصت می دانم.

ایشان درباره اصولگرا و اصلاح طلب گفت: اصولگرا و اصلاح طلب متعلق به نظام محترم هستند البته تا زمانی که از خط ولایت عبور نکرده اند. مدیریت بنده جهادی می باشد ، مسئولین دولتی را چه اصولگرا و چه اصلاح طلب تا زمانی که بتوانند برای مردم کار کنند حمایت خواهم کرد.

عباس حسنوند متولد۱۳۴۳ در شهرستان سلسله بود. در سال ۱۳۶۴ وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد. از سال ۶۴ تا ۷۵ در سپاه و در مناطق عملیاتی حضور داشت.

سال ۱۳۷۵ به نیروی انتظامی انتقال یافته و تا این اواخر مسئول انتصابات ناجا بود.

این جانباز دفاع مقدس با۴۰ درصد شیمیایی ، در مقطع دکتری رشته مدیریت دولتی مشغول به تحصیل بود.

پایگاه خبری-تحلیلی لرستان خبر، درگذشت این جانباز سرافراز را به خانواده محترم ایشان و مردم ولایت مدار سلسله و دلفان تسلیت می گوید و برای آن مرحوم طلب غفران و برای بازماندگان صبری جمیل را خواستار است


 
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • بهزاد

    روحش شاد و یادش گرامی باد. مرحوم حسنوند از شخصیت های انقلابی بودن که همواره لطف خاصی نسبت به زادگاه خودشون داشتن. انشاالله که خداوند به خانواده این جانباز سرافراز اسلام صبر عنایت کنه.

نظرات