جمعه هجدهم مهرماه /

لرستان خبر: رئیس هیئت ورزش‎های همگانی شهرستان بروجرد گفت: مسابقه پرواز بادبادک‎ها نیز جمعه هجدهم مهرماه با حضور کودکان بروجردی و خانواده‎های آنها به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار می‎شود.

لرستان خبر، غلامعباس خردمند صبح امروز در جلسه بررسی برنامههای هفته تربیت بدنی در اداره ورزش و جوانان این شهرستان گفت: در مجموع یک‌هزار و 400 ورزشکار مرد و یک‌هزار و یک‌صد ورزشکار زن در این برنامهها شرکت میکنند.

 

وی افزود: در 6 ماهه دوم امسال 40 برنامه ورزش همگانی شامل کوهنوردی به قلل مختلف، گلگشتهای خانوادگی و ... در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامههای ورزش صبحگاهی در پنج ایستگاه شهرستان بروجرد شامل ایستگاههای پارک مادر، شهید بهشتی، فدک، گلدشت و دانشگاه آزاد با حضور یک‌هزار ورزشکار صبحگاهی اجرا میشود.

 

خردمند عنوان کرد: مسابقه پرواز بادبادکها یکی از برنامههای شاد و مفرحی است که همه ساله با استقبال خوب کودکان بروجردی و خانوادههای آنها همراه بوده و تعداد زیادی از شهروندان با حضور در آن اوقات خوشی را سپری میکنند.

 

وی اضافه کرد: ورزشکاران هیئت ورزشهای همگانی در طول سال و اجرای مناسبتهای ملی و مذهبی حضوری فعال داشته و شرکت میکنند.

 

رئیس هیئت ورزشهای همگانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ورزش کردن و نقش و جایگاه آن در زندگی افراد جامعه، گفت: باید شرایط به گونهای مهیا شود که شهروندان دسترسی خوبی به ستهای ورزشی داشته باشند.

 

خردمند افزود: تقویت فرهنگ ورزشهای همگانی در بین اقشار مختلف جامعه نیز در دستیابی به این مهم موثر بوده و ما را در دستیابی به اهداف خود یاری میرساند.

 

وی خاطر نشان کرد: با تقویت ورزشهای همگانی در جامعه از بروز بسیاری از بیماریهای مختلفی که محصول زندگی ماشینی است، جلوگیری شده و جامعه سالمتری داریم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات