حجت الاسلام محمدی:

نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: حضور مردم در انتخابات به تنهایی کافی نیست بلکه مردم باید فردی را که به ولایت فقیه و ارزشهای اسلامی پایبند است انتخاب کنند.

حجت الاسلام محمدی شامگاه پنجشنبه در مراسم بهره برداری از طرح توسعه حرم مطهر حضرت قیدار نبی (ع) در شهرقیدار، حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری را تشکر از شهیدان و خدا عنوان کرد و گفت: مردم باید در تحقق این حماسه بزرگ جهادی عمل کنند.

وی اظهارداشت: باید کسی را انتخاب کرد که مکتب اسلام را با تمام معنا قبول داشته چرا که عزت ایران اسلامی به برکت اسلام است.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران سیاه نمایی می کنند و خدمات نظام را زیر سوال می برند و با این فتنه می خواهند حضور مردم را در پای صندوقهای رای کمرنگ کنند.

حجت الاسلام محمدی با یادآوری اینکه در طول ۶۰ سال حکومت پهلوی، ملت بزرگ ایران از امکانات اولیه در سطح کشور محروم بودند افزود: با وجود هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی در طول ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای در عرصه های مختلف علمی، پزشکی، فناوری انجام شده است.

سرپرست سازمان اوقاف وامور خیریه کشور یاد آورشد: امروز دانشمندان جوان با بومی سازی علم و فناوری قله های توسعه را فتح کرده وپرچم نظام جمهوری اسلامی را به اهتزار در می آورند.

وی تاکید کرد: حضور در انتخابات تشکرعملی از خدا، امام راحل، خون شهدا، خانواده های شهدا و امام زمان (عج) است.

وی گفت: باید برای دفاع از جمهوری اسلامی و حفظ منافع ملی در انتخابات ریاست جمهوری حضور حداکثری داشته باشیم.

حجت الاسلام محمدی به حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: برای خلق حماسه اقتصادی باید از تولیدات داخلی حمایت و از اسراف و تجملات جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: مسئولان نظام اسلامی باید از تجملات و تشریفات پرهیز کنند و بدانند که رعایت این امر مهم جلوگیری از آفت های اقتصادی است.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، برلزوم توجه به فرهنگ وقف در جامعه تاکید کرد و گفت: وقف مربوط به شخص و گروه خاصی نیست و فواید آن برای اقشار محروم جامعه است.

در این مراسم مردم شهرستان قیدار نارضایتی خود را از عوامل اجرایی حوزه وقف در این شهرستان اعلام کردند و خواستار رسیدگی رسیدگی سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به این امر شدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات