در همایش حزب الله کرج مطرح کرد:

عضو ائتلاف پیشرفت حل مشکلات کشور را در سایه مدیریت جهادی، عقلانیت و معنویت توصیف کرد و گفت: با فرهنگ سرمایه داری به جایی نمی رسیم.

  محمد باقر قالیباف عصر چهارشنبه در همایش بزرگ حزب الله کرج که با حضور بیش از سه هزار نفر از جوانان، طلاب و خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد اظهار داشت: من به عنوان یک باقی مانده از کاروان شهدا عرض می کنم اگر عزت اسلام و مسلمین را می خواهید و نیز عزت خود را دنبال می کنیم و به دنبال آخرت هستیم چیزی که ما فهمیده ایم این است که همه اینها را باید در فرهنگ قرآن و عترت دنبال کرد.

وی افزود اگر به دنبال اقتصاد خوب و آینده کشور و دفاع از مظلومین هستیم جز در خانه اهل بیت و قرآن به آن نمی رسیم.

شهر دار تهران با اشاره به حوادث سوریه اظهار کرد: در دهه ۶۰ همه کشورهای عربی دست به دست هم دادند و در مقابل اسرائیل ضعیف آن روز نتوانستند بیش از ۷ روز مقاومت کنند و بعد از آن برایشان ذلت و خواری باقی ماند. در حالی که در جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی ۳۳ روز به لبنان تاخت اما یک قدم نتوانست جلو بیاید و این فرهنگ اهل بیت است.

قالیباف همچنین با اشاره به نبش قبر حجر بن عدی در سوریه اظهار داشت: وهابیان و سلفیان و کسانی که قبر یار امیرالمومنین را تخریب کردند بدانند که حجر همان روز که در رکاب حضرت علی بود وقتی گفتند دست از علی بردار گفت سرم را می دهم ولی دست از علی برنمی دارم، بدانند که نسل حجرها زنده هستند.

وی ادامه داد: با فرهنگ سرمایه داری و دوری از اهل بیت به جایی نمی رسیم و این فرهنگ جهاد است که می تواند مشکلات کشور را حل کند.

قالیباف با بیان اینکه قبول نداریم وضع اقتصاد و فرهنگ به هم ریخته باشد گفت: هرجا فقر آمد از آن جامعه امر به معروف رخت بر می بندد و جامعه ایی که در آن امر به معروف نباشد اسلامی نیست.

قالیباف تاکید کرد: در سایه مدیریت جهادی، عقلانیت و معنویت باید کارهای کشور را پیش ببریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات