لنکرانی در جمع دانشجویان:

کاندیدای ریاست جمهوری دوره یازدهم گفت: آقایان هاشمی و مشایی به اعتقاد خودشان بر روی آرای خاکستری تمرکز کرده اند و حرف هایی می زنند که هم انقلابی ها بدششان نیاید و هم ضد انقلاب خوشش بیاید، ما معتقدیم سبد آرای هر دو آنها یکی است.

کامران باقری لنکرانی پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در پاسخ به این سوال که آیا با وجود ثبت نام آقایان هاشمی و مشایی با سایر اصولگرایان ائتلاف می کنید یا نه گفت: من نمی فهمم ائتلاف یعنی چه، در بعضی انتخابات مجلس ائتلاف معنا دارد اما در انتخابات ریاست جمهوری باید یک نفر را انتخاب کنیم، اگر کسی رئیس جمهور شود و از قبل وامدار دیگران باشد نمی تواند در مدیریت اجرایی کشور موفق باشد.

وی افزود: این دو نفر به اعتقاد خود تمرکزشان را بر روی آرای خاکستری گذاشتند و حرف هایی می زنند که هم انقلابی ها خوششان بیاید و هم ضد انقلاب خوشش بیاید. آنها از نظر من سبد آرای هر دوی آنها یکی است.

لنکرانی گفت: ما خوشحال می شویم که هر دوی این افراد تا آخر بمانند و هر برنامه های دارند ارایه کند اما روند دیروز این نگرانی را به وجود می آورد که این افراد نمی خواهند برنامه های خودشان را بگویند بلکه به دنبال فضاسازی و اغتشاشات هستند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه طور شد که آقای سعید جلیلی به طور مستقل اعلام کاندیداتوری کرد و مگر قبل از این با هم مذاکره نکرده بودید، گفت: قبلاً هم گفته ایم که رقابت درون گفتمانی را برای کسانی که گفتمان مشترک دارند صحیح نمی دانیم؛ امیدواریم در انتخابات ۹۲ کسانی که گفتمان مشترک دارند با یک نماینده حضور پیدا کنند و ما برای این کار تلاش می کنیم. البته پاسخ دقیق این سوال را من نباید بدهم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات