معاون اول رئیس جمهور:

معاون اول رئیس جمهور گفت: قرار بود از طرف دولت عده ای برای پاسخگویی به آمار و ارقام غلط ارائه شده کاندیداها در رسانه ها حضور پیدا کنند اما رئیس جمهور اعلام کرد در کمال آزادی هر چه کاندیداها می خواهند بگویند.

محمد رضا رحیمی ظهر امروز در آیین افتتاح همزمان ۲۸۴ پروژه عمرانی و تولیدی در اردبیل و در سالن فدک این شهر اظهار داشت: در دولت احمدی نژاد کارهای بزرگ و اساسی صورت می گرفت که اگر امثال مهندس نیکزاد ها نبود نمی شد این کارها به ویژه مسکن مهر را به سرانجام رسانده و تحویل مردم داد.

وی با بیان اینکه در دولت دهم انقلاب و نهضتی در مسکن شکل گرفت که قهرمان آن رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی است، خاطرنشان کرد: این رویکرد نشان از کفایت علی نیکزاد فرزند برومند سبلان است که با عشق به کار، کاردانی و تلاش شبانه روزی سعی کرد در سنگر خدمت رسانی حاضر بوده و کارها را سامان بخشد.

معاون اول رئیس جمهور از احمدی نژاد به عنوان قهرمان عرصه خدمت بی منت و صاحب شایستگی و همت بالا در عرصه خدمتگزاری یاد کرد و گفت: نه در دولت های قبلی و نه در این دولت به مانند نیکزاد می توان پیدا کرد.

نباید عرصه رقابت ها را به صحنه بی انصافی ها تبدیل کرد

رحیمی به گرما گرم تبلیغات انتخاباتی و اظهارات متفاوت کاندیداها اشاره کرد و یادآور شد: برخی اظهارات را می شنویم که جز دروغ و ادعا چیز دیگری نیست که این نهایت بی انصافی است که عده ای با ارقام و اعداد غلط عملکرد ها را زیر سئوال ببرند.

این مسئول به اشتباه یکی از کاندیداها در اعلام قطعی تعداد دانشجویان اشاره کرد و بیان داشت: آن آقای محترم یک میلیون تعداد دانشجویان کشور را زیادی اعلام کرد در حالی که رتبه علمی و دانشگاهی ما همچنان در دنیا بی نظیر است.

عضو کابینه دولت احمدی نژاد افزود: رتبه پزشکی ما از ۵۱ دنیا به ۱۸ رسیده و امروز شاهد آن هستیم که کارهای ماندگار بی شماری در حال رخ دادن است به طوری که در بسیاری از حوزه ها دو برابر سال های گذشته و دولت های قبل کار اجرایی و عمرانی صورت گرفته است.

رحیمی تصریح کرد: در آبرسانی، گازرسانی و عمران روستایی تفاوت این دولت با دولت های قبلی فاحش است هر چند که در سال های اخیر با تحریم ها و تشدید فشارها این روند رشد کمی تعدیل شده است.



رئیس جمهور دوست ندارد در تبلیغات کاندیداها به کسی پاسخ بدهد

وی ادامه داد: قرار بود از طرف دولت عده ای برای پاسخگویی به آمار و ارقام غلط ارائه شده کاندیداها در رسانه ها حضور پیدا کنند اما رئیس جمهور اعلام کردند در کمال آزادی هر چه کاندیداها بگویند باید اجازه داد سخنشان را بگویند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: افتتاح ۲۸۴ پروژه به صورت یکجا و با یک روند کلی در ۳۱ استان کشور غوغایی از افتتاح پروژه های کوچک و بزرگ است که به نظر می رسد همه این افتتاح ها نشان روشنی از کارکرد دولت خدمتگزار احمدی نژاد است.



دولت آینده باید بیش از ۱۸ ساعت کارکرد احمدی نژاد تلاش کند

رحیمی مدعی شد: دولتی که وزرا و رئیس آن ۱۷ تا ۱۸ ساعت می دود و به استان های مختلف و شهرها سرکشی می کند باید دولت آینده بیشتر از این تلاش کند چرا که مردم نمی پذیرند دولتی سر کار بیاید که نسبت به برخی موضوعات و مسائل نظیر سفرهای استانی هدفمندی یارانه ها و… بی تفاوت باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود تاکید کرد: قبل از تحریم ما روزانه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت می فروختیم در حالی که امروز این رقم به کمتر از نصف تقلیل یافته و در آسیا، هند، ژاپن، چین و کره جنوبی که نفت ما را می خرند پولش را نمی دهند و ما مجبور هستیم به جای پول کالا وارد کشور کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات