۵ شخصیت سیاسی مذهبی از تشکل خدمتگزاران حمایت کردند.

تشکل اجتماعی و سراسری خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت هرچند نیم نگاهی به انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دارد اما به هیچ وجه یک تشکل مقطعی و صرفا انتخاباتی نیست.

اعضای این تشکل اجتماعی پس از تشکیل کمیته های تخصصی در حوزه های گوناگون و متنوع شهری و شهروندی و بعد از رصد کارشناسانه نیازهای شهروندان و مسائل شهری، متعهد شده اند که پیروان سازش ناپذیر گفتمان امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه خدمت به مستضعفین و محرومین باشند و برای تحقق و استمرار این گفتمان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

از این رو، این تشکل بنا دارد که به طور جدی، جریان خدمتگزاری به شهروندان را در دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا با رویکرد تخصص گرایی و با جدیت استمرار دهد. خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت، یک حزب سیاسی نیست بلکه یک تشکل اجتماعی سراسری و کشوری است که در صورت برگزیده شدن با رای شهروندان عزیز و کسب توفیق خدمتگزاری در شوراها، هیچگاه مسائل شهری و شهروندی را فدای سیاست بازی، سیاست زدگی و سیاسی کاری نخواهد کرد چرا که سیاسی کاری، « خدمتگزاری» و خدمت به مردم را قربانی منافع حزبی و شخصی خواهد کرد و روح یأس و سرخوردگی را به حیات شهر و زندگی شهروندان خواهد دمید.

به گزارش فارس، این تشکل اجتماعی، معتقد است که مدیریت شهری و اداره امور شهروندان، نیازمند کارآمدی، تخصص، اعتقاد به گفتمان خدمت به مردم، قانونگرایی و اخلاقمداری است. افزون بر این، خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت بر این باور است که یکی از مهمترین وظایف شوراها انتخاب شهرداران است که در این گزینش حساس، باید بر اساس رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب معیارهای انتخاب شهرداران، « کاردانی، لیاقت، دارا بودن صلاحیت های دینی و انقلابی، امانتداری، پاکدامنی، شجاعت، پاکدستی و خستگی ناپذیری» قطعا مدنظر قرار گیرد تا شهردارانی کارآمد، متخصص و توانا بر امورات شهرها و شهروندان مدیریت کنند؛ روندی که گفتمان خدمت به مردم به ویژه مستضعفین را همواره در شهرهای ایران اسلامی پیشتاز خواهد کرد.

فایل معرفی کاندیداهای شهر تهران

دکتر حداد عادل: من مجموعه خدمتگزاران را مجموعه ای خدمتگزار و پاک می دانم


تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت، تشکلی برآمده از متن نیروهای انقلابی و مومن به آرمانهای امام و رهبری است که همت خود را تلاش در جهت تشکیل شورای شهری در تراز دهه چهارم انقلاب نموده است. شوراها مظهر اراده ملی در اداره امور شهرها هستند که وجود یک چنین تشکلی در تحقق این اراده، انسان را نسبت به آینده این نهاد مبارک مطمئن و امیدوار می کند.

من مجموعه خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت را که در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی فهرستی از افراد متخصص و مورد تأیید را ارائه داده است، مجموعه ای خدمتگزار و پاک می دانم.


حجت الاسلام ابوترابی: حل عمل گرایانه مشکلات عینی مردم با رأی به خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت

امید دارم با رأی مردم شریف و متعهد و تلاش مبتنی بر علم، اخلاق و تقوی فهرست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بر حل عمل گرایانه مشکلات عینی مردم در حوزه شهری اقدام خواهند نمود.

حجت الاسلام پناهیان: انتخاب بهترین افراد برای شوراها با کمک خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت

امیدواریم در این انتخابات از منازعات بی خود سیاسی فاصله بگیریم و انشاءلله مردم به افرادی که دنبال سیاسی کاری هستند و ایجاد کشمکش میکنند، در این انتخابات بی اعتنایی کنند. امیدواریم که مردم عزیز سراغ انتخاب افراد کارآمد بروند به طوری که اگر از هر کسی بپرسند شما برای چه به آن کاندیدا رأی دادهای بگوید چون به درد بهبود زندگی و بهبود معنویت میخورد. امیدواریم مردم جناح بندی ها را فراموش کنند چرا که این جناح بندی ها مطلوب هیچ کس نیست.

اما متأسفانه حتی صداوسیما هم اصرار دارد تا هر کاندیدا را به یک جریان خاص وصل کند! بارها امام (ره) و مقام معظم رهبری فرموده اند که این جریان سازی های جناحی و چپ و راستها را قبول ندارند. بنابراین باید سراغ کار آمدی برویم و هرکسی که بیشتر میتواند برای ایران اسلامی افتخار فراهم کند و هر کسی که بیشتر میتواند به مردم خدمت کند و شهر ما را زیباتر کند از سوی مردم برای حضور در شورای شهر برگزیده شود. امیدوارم شورای شهر محل منازعات سیاسی قرار نگیرد و کاندیداهای محترم و تمام زحمتکشان این عرصه و خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت فارغ از این مسائل بهترین افراد را که میتوانند به شورای شهر کمک کنند به مردم معرفی کنند.

حجت الاسلام طائب: اعضای لیست خدمتگزاران از صلاحیت بالاتری برخوردارند

با توجه به اینکه تعداد شرکت کنندگان در انتخابات شورای شهر و داوطلبان آن تقریبا زیاد است؛ در این شرایط مردم فرصت لازم برای تحقیق در مورد افراد را ندارند. بنابراین ضروری است گروهی که مورد اعتماد مردم و دارای نگرشهای مناسبی برای اداره شهر هستند و در کنار آن به تحقیقات نیز دسترسی دارند، تلاش کنند افراد با صلاحیت برای تصدیگری در جایگاه شورای شهر را شناسایی و به مردم معرفی کنند. عده ای از دوستان که افراد متدینی هستند، لیستی را از متدینین با اطلاع و شناخته شده که در راستای منافع خود حرکت نمیکنند و دلسوز مردم و نظام هستند را تحت عنوان خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت دور هم جمع کرده و در قالب لیستی به مردم ارائه کرده اند. این افراد به طور نسبی کسانی هستند که مورد مطالعه قرار گرفته اند و برای حضور در شورای شهر از صلاحیت بالاتری برخوردارند و میتوانند با تدبیر و یکپارچگی خود در راستای خدمت به مردم حرکت کنند.

سردار کوثری: تدبیر، تخصص و تعهد شاخصه های لیست خدمتگزاران است

تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت مجموعهای شناخته شده، با تدبیر، تخصص و تعهد است که وارد عرصه خدمتگزاری در حوزه شهری شده است. افراد منتخب در لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گلچینی از بهترینها هستند. این لیست همه جانبه که با حضور افراد صاحب تخصص و متعهد و به قصد خدمت رسانی وارد عرصه شورا شده اند می توانند منشأ خدمات بسیاری باشند که مردم عزیز تهران نیز نسبت به لیست خدمتگزاران توجه خاص دارند و این انتظار میرود که این گروه نیز مانند اعضای شورای اسلامی دوره دوم و سوم بتواند خدمات شایستهای به شهروندان تهرانی ارائه دهد.

اسامی فهرست خدمتگزاران در شهر تهران

۱. پرویز سروری

۲. مهدی چمران

۳. رضا تقی پور

۴. مرتضی طلایی

۵. علیرضا علی احمدی

۶. احمد صادقی

۷. محمد ودود حیدری

۸. محمود صابر همیشگی

۹. ایراندخت فیاض

۱۰. محسن پیر هادی

۱۱. مجتبی شاکری

۱۲. عباس مسجدی

۱۳. عشرت شایق

۱۴. اقبال شاکری

۱۵. ابوالفضل قناعتی

۱۶. مرتضی غرقی

۱۷. رضا مقدسی

۱۸. حسین رضازاده

۱۹. رحمت الله حافظی

۲۰. ابوالفضل (فاضل) نظری

۲۱. معصومه آباد

۲۲. سید حسن اعتماد زاده

۲۳. سمیه بروجردی

۲۴. محسن منصوری

۲۵. مجید شایسته

۲۶. رسول خادم

۲۷. عبد المقیم ناصحی

۲۸. حبیب کاشانی

۲۹. خسرو دانشجو

۳۰. علیرضا دبیر

۳۱. وحید نوروزی
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات