قالیباف در دیدار با آیت الله موسوی جزایری؛

محمدباقر قالیباف گفت: کشور ظرفیت های بسیاری دارد، ولی برای استفاده از این ظرفیت ها یک همت و روحیه جهادی و برنامه لازم است.

  محمدباقر قالیباف در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان که لحظاتی پیش انجام شد، اظهار کرد: واقعا امروز کشور نیازمند این است که محکم و استوار به سمت پیشرفت حرکت کند و این پیشرفت یک انتخاب نیست، بلکه یک الزام است.

وی افزود: امروز دیگر عرصه، عرصه آزمون و خطا نیست؛ آنچه در سه دوره دولت های گذشته وجود داشته و ضعف هایی که آن دولت ها داشته اند این بوده که آن طور که باید و شاید تدابیر رهبری و دغدغه های مردم دنبال نشده و به همین دلیل فرصت های خود را از دست دادیم.

قالیباف تصریح کرد: امید است که در دولت آینده، تدابیر مقام معظم رهبری و دغدغه های مردم به دغدغه دولت تبدیل شود. کشور ظرفیت های بسیاری دارد، ولی برای استفاده از این ظرفیت ها یک همت و روحیه جهادی و برنامه لازم است و آنچه که از آن رنج می بریم، سوء تدبیر است، نه کمبود امکانات.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برنامه های خود برای حل مشکلات اقتصادی، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ای که طراحی شده، ظرف دو سال کشور را به یک آرامش در بخش اقتصادی خواهیم رساند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در خوزستان، اظهار کرد: اگر جنوب غرب کشور را بسازیم، یعنی همه ایران را ساخته ایم و آباد کردن این منطقه مقدمه آباد کردن همه کشور است؛ این تنها یک شعار نیست و برای این کار برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا در خوزستان، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در این دیدار با تاکید بر عدم اعلام موضع مقام معظم رهبری در خصوص کاندیداها، گفت: همانطور که ایشان در خصوص نامزدهای ریاست جمهوری موضع خود را اعلام نمی کنند، ما نیز به پیروی از ایشان موضعی اعلام نمی کنیم و این منافاتی با اظهار ارادت به دوستان و افرادی از جمله آقای قالیباف که سوابق بسیاری در دفاع مقدس داشته اند، ندارد.

وی افزود: امروز در شرایط خاصی قرار داریم و فرصت آزمون و خطا نداریم. دشمنان این نظام نیز هر لحظه بر تهدیدها و تحریم های خود اضافه می کنند، ولی این کشور به سکان داری مقام معظم رهبری پیش می رود و از تهدید آمریکایی ها نمی ترسد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در خوزستان، قالیباف تا لحظاتی دیگر در مسجد اعظم اهواز سخنرانی خواهد کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات