عضو شورای مرکزی جبهه پیروان با تاکید بر اینکه بنده روحانی را از قبل از پیروزی انقلاب می شناختم و وی فردی در خط ولایت و اصولگرای اعتدالگرا است، گفت: اگر تیم همراه روحانی خوب چیده شود، اثرات مطلوبی برای کشور خواهد داشت.

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی جبهه پیروان در خصوص لبیک مردم به حماسه سیاسی مدنظر رهبر انقلاب اظهار داشت: نظر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای در طول این سال ها همیشه این بوده که باید سعی کنیم مردم در سرنوشت خود شرکت کنند و مهمترین شرکت در سرنوشت شان نیز انتخابات است.

حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد دروغ تقلب را آشکار کرد

بادامچیان با تاکید بر اینکه مردم با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب در هر انتخاباتی به صحنه می آیند و خلق حماسه می کنند، افزود: حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد دروغ تقلب را آشکار کرد چرا که از همه سلایق سیاسی به صحنه آمده و هر کس به هر نامزدی که دوست داشت، رای داد.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان ادامه داد: در دوران هاشمی و بشارتی، ناطق رای نیاورده و خاتمی رئیس جمهور شد و در دوره خاتمی و موسوی لاری، احمدی نژاد رئیس جمهور منتخب مردم بود و هاشمی نتوانست رای بیاورد؛ این بار در دولت احمدی نژاد و وزیر کشوری نجار نیز حسن روحانی منتخب مردم شد از این رو این مستندات دقیق نشان دهنده سلامت کامل انتخابات است.

وی با اشاره به اثرات حماسه سیاسی مردم در ۲۴ خرداد خاطرنشان کرد: نتیجه این انتخابات را همه پذیرفتند و اثرات آن در صحنه بین المللی و مناسبات سیاسی تعیین کننده است و در مسئله بیداری اسلامی و ملت های آزادی خواه نیز تاثیر ویژه ای دارد.

بادامچیان با بیان اینکه نتیجه این انتخابات در مدیریت اقتصاد کشور اثر دارد و همانطور که می بینیم ارز و طلا روند نزولی خود را طی می کند، افزود: اگر تیم همراه روحانی خوب چیده شود، اثرات مطلوبی برای کشور خواهد داشت.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان با بیان اینکه آقای روحانی باید گفتمان تبلیغاتی قبل از انتخابات خود را با گفتمان مدیریتی و ریاست جمهوری تکمیل کند، افزود: دولت یازدهم باید ارتباطات خود را با جریان ها، گروه ها و نهادها و از جمله سران سه قوه مشخص کند.

وی با تاکید بر اینکه بنده روحانی را از قبل از پیروزی انقلاب می شناختم و وی فردی پخته، قوی و در خط ولایت و اصولگرای اعتدالگرا بود، گفت: البته اعتدال وی از جنس لیبرالی نبوده و اعتدال انقلابی است.

این فعال اصولگرا افزود: حماسه سیاسی تازه آغاز شده و مردم با حضور خود نشان دادند که پشتیبان حماسه اقتصادی هستند و از این رو باید سبک جدیدی در بین گروه ها و جریانات در استفاده از نیروهای دلسوز و هماهنگ صورت گیرد.

بادامچیان تصریح کرد: تغییر چارچوب ها، سیاست ها و مدیریت اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی مؤثر خواهد بود اما تحقق آن با دیدگاه های دولتی، سرمایه داری و سوسیالیستی امکان پذیر نیست بلکه باید یک مجموعه پخته و قوی کسانی را که می توانند به خوبی اقتصاد مردمی و اسلامی را مدیریت کنند مطرح کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات