عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اولویت وزارت اطلاعات موضوع بازگشت فراری های فتنه سال ۸۸ نیست گفت: این موضوعات جزئی است و نباید در شرایط فعلی کشور به این شکل مطرح شود.

حجت الاسلام احمد سالک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: گاهاً برخی افراد به دلایل اقتصادی و ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر می کنند که تردد آنها در داخل کشور با هیچ مشکلی روبرو نیست اما عده ای در جریان فتنه ۸۸ از کشور فرار کردند.

وی دلیل فرار کسانی که در جریان فتنه ۸۸ از کشور خارج شدند را ترس و یا مجرم بودن عنوان کرد و گفت: اگر به دلیل ترس از کشور رفته اند حتماً در جریانات حضور داشته اند بنابراین این بیانی که « اگر کاری نکردند برگردند» باید به دستور قوه قضائیه باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: قوه قضاییه باید با آنها که مجرم بودند، طبق مطالبات مردمی برخورد کند چراکه عناصر و حامیان فتنه باید تکلیف شان در محاکم قضایی روشن شود.

حجت الاسلام سالک با تاکید بر اینکه باید علت « ترس» کسانی که از کشور فرار کردند بررسی شود، گفت: باید دید متواری شده ها از کشور آیا در قضایای فتنه ۸۸ ردپایی دارند یا خیر؟ به راحتی نمی شود به این افراد اعتماد کرد زیرا ممکن است با ورود این اشخاص بستر نفوذ شبکه های جاسوسی را به کشور باز شود البته دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی به دقت موارد را رصد می کنند.

حجت الاسلام سالک در پایان تاکید کرد: اولویت وزارت اطلاعات موضوع بازگشت فراری های فتنه سال ۸۸ نیست و این موضوعات جزئی است بنابراین در شرایط فعلی کشور نباید به این شکل مطرح شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات