رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی ها که پس از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ با دروغ بزرگ «مبارزه با القاعده» به کشورهای منطقه تهاجم نظامی کرده اند، اکنون به نفع القاعده در سوریه می جنگند.

به گزارش افکارنیوز، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحولات جاری در بحران سوریه و بروز فراز و نشیب هایی در جبهه شرکای منطقه ای و فرامنطقه ای برای همراهی با آمریکا در حمله احتمالی نظامی به این کشور، اظهار داشت: سخن از حمله آمریکا به سوریه از هر جهت برای سایر قدرت ها می تواند مشکلات عظیمی را به بار آورد.

وی افزود: آمریکایی ها که پس از ۱۱ سپتامبر با دروغ بزرگ «مبارزه با القاعده» به کشورهای منطقه تهاجم نظامی کرده اند، اکنون به نفع القاعده در سوریه می جنگند.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه آمریکایی ها در گذشته به القاعده سلاح و آموزش می دادند و امروز برای جبران شکست آنها می خواهند با یارگیری و ائتلاف سازی، سوریه را تضعیف کنند، تصریح کرد: صهیونیست ها به عنوان محرک اصلی این نوع عملیات ها، با حملات انتقامی مواجه هستند، روسیه نیز با حمله آمریکا به سوریه، پشت جبهه دفاع از قفقاز را از دست خواهد داد و بایستی در نزدیکی مسکو از خود دفاع کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه خاطر نشان کرد: کشورهای منطقه که حامی این جنگ ظالمانه هستند با خسارت های جدی مواجه خواهند شد.

سرلشگر فیروزآبادی در پایان با اشاره به آگاهی ملت آمریکا نسبت به فریبکاری های کاخ سفید در بهانه سازی برای لشکرکشی به منطقه، تأکید کرد: مردم آمریکا متوجه می شوند که بهانه کاخ سفید در جنگ افروزی به نام القاعده یک «دروغ بزرگ» از سوی حاکمان ایالت متحده به ملت آمریکا بوده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات