رئیس وابسته های نظامی در تهران گفت: بخش اعظم آن به دست کارشناسان توانمند ایرانی و در سایه تحریم های ظالمانه از سوی آمریکا و همپیمانانش علیه ایران تحمیل شده، صورت گرفته است.

به گزارش افکارنیوز ، سرتیپ ستاد محمد علی قزق ارشد وابسته های نظامی در تهران شامگاه دیروز (چهارشنبه) در دیدار وابستگان نظامی با فرمانده پدافند قرارگاه خاتم النبیا در تهران، اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی جمهوری اسلامی آوازه بسیار خوب از توانمندی ها و امکانات تسلیحاتی دارد که بخش اعظم آن به دست کارشناسان توانمند ایرانی و در سایه تحریم های ظالمانه از سوی آمریکا و همپیمانانش علیه ایران تحمیل شده، صورت گرفته است.

وی افزود: به صنایع نظامی ایران و نیرو های پدافند هواییش که هر روز دستاورد های جدیدی در زمینه دفاع هوایی و سیستم های موشکی، راداری و الکترونیکی هوشمند و سیستم های جنگ الکترونیک به دست می اورد دردود می فرستیم.

ارشد وابسته های نظامی در تهران خاطرنشان کرد: این دستاورد ها توانمندی های این نیروها را در حفاظت از حاکمیت ملی و بازداشتن دشمنان از نزدیک شدن به مرز های ایران افزایش می دهد، تا جایی که دشمنان پیش از فرستادن یک هواپیمای پهپاد به مرزهای دریایی یا زمینی ایران هزار بار فکر می کنند و می اندیشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات