رئیس جمهور سابق با اشاره به آغاز تدریس در دانشگاه علم و صنعت، گفت: تغییراتی در دروس من ایجاد می شود.

به گزارش افکارنیوز ، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان و از اساتید دانشگاه علم و صنعت با اشاره به آغاز تدریسش در دانشگاه علم و صنعت و دروسی که در این دانشگاه تدریس خواهد کرد، گفت: مسئولان دانشکده در حال برنامه ریزی در این زمینه هستند.

وی در پاسخ به این سوال که مگر تاکنون برنامه ریزی در زمینه تدریس شما صورت نگرفته است، اظهار داشت: الان وقت برنامه ریزی است و قرار است برنامه ریزی در این زمینه انجام شود.

رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شما خودتان علاقه مند هستید چه دورسی را تدریس کنید، تصریح کرد: من قبلا درس های زیادی را در این دانشکده تدریس کرده ام، ولی الان باید تغییراتی در آن ایجاد شود.

فتحیان معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت نیز در گفت وگوی دیگری با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، درباره دروسی که احمدی نژاد تدریس خواهد کرد، به تسنیم گفت: دکتر احمدی نژاد در دو مقطع تحصیلات تکمیلی یعنی" دکتری و کارشناسی ارشد" ۲درس سه واحدی تدریس خواهد کرد.

وی درباره روزهای تدریس احمدی نژاد نیز گفت: بستگی به برنامه کاری دکتر احمدی نژاد دارد و چون اول ترم است، برنامه وی چندان مشخص نیست و قطعا از ابتدای ترم مشخص می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات