نشریات زنجیره ای در اقدامی هماهنگ با گردانندگان سایت هاشمی رفسنجانی اقدام به بازپخش سه باره! مصاحبه وی کردند.

به گزارش افکارنیوز ، این مصاحبه مربوط به سال گذشته است و جریان آلوده رسانه ای در اقدامی غیرحرفه ای برای سومین بار آن را منتشر کرده و ضمناً چنین القا کرده اند که مصاحبه مذکور، مصاحبه تازه ای است!

این مصاحبه روز گذشته تبدیل به تیتر اول روزنامه اجاره ای آرمان (با تیتر؛ هاشمی: قهر با آمریکا ابدی نیست) شد و همین مضمون را روزنامه های اعتماد و آفتاب یزد نیز عیناً در صفحه اول تکرار کردند. هاشمی در این مصاحبه مدعی شده بود نامه ای محرمانه را خطاب به حضرت امام نوشته - و حتی آن را تایپ هم نکرده- و ضمن آن خواسته موضوع رابطه با آمریکا را حل کند چرا که نمی توان تا ابد با آمریکا قهر کرد. البته آقای هاشمی به روال و شیوه ناپسند و غیراخلاقی و غیر امانتدارانه نگفته که موضع قاطع امام در پاسخ چه بوده است.

در همین حال روزنامه سیاست روز از هاشمی خواست توضیح دهد که پاسخ امام به آن نامه چه بوده است. این روزنامه می نویسد: گر چه آقای هاشمی رفسنجانی این جمله را برای چندمین بار است که بیان می کند، اما هیچگاه از پاسخ حضرت امام (ره) به نامه دست خط خود سخنی نگفته است. اگر حضرت امام (ره) به این نامه پاسخی داده اند مکتوب یا شفاهی بهتر است آیت الله هاشمی رفسنجانی از پاسخ آن هم سخن بگوید تا همگان بدانند که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نظرشان درباره نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام چه بوده است.

این روزنامه می افزاید: به نظر می رسد که حضرت امام (ره) مخالف این پیشنهاد آقای هاشمی رفسنجانی بودند چون اگر موافق بودند در این زمینه دستور می دادند و حتی خود آقای هاشمی رفسنجانی را مسئول و مامور پیگیری آن می کردند. مواضع حضرت امام (ره) درباره آمریکا ثبت و ضبط شده است و به راحتی می توان آنها را دریافت کرد. پس چگونه است که آقای هاشمی رفسنجانی اینگونه سخن می گوید؟ در این میان یادآوری یک ملاحظه ضروری است و آن اینکه به نظر می رسد گردانندگان سایت آقای هاشمی، مدت هاست مشغول بازی با وی هستند و در واقع به جای مدیریت شدن در حال مدیریت کردن تصویر رسانه ای هاشمی اند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات