رییس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه ۹۲ در جلسه این کمیته، گفت که اصلاح بودجه از یکشنبه هفته آینده در صحن کمیسیون برنامه و بودجه مطرح خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز ، جعفر قادری از تصویب کلیات لایحه اصلاح قانون بودجه ۹۲ در جلسه امروز کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد.

وی افزود: پیش از این در قانون بودجه مجلس قدرت مانور ۱۰ درصدی را به دولت برای جابجایی اعتبارات مربوط به هر طرح و پروژه در درون هر استان و هر فصل داده بود که در این اصلاحیه پیشنهاد دولت این بود که این محدودیت برداشته شود اما این پیشنهاد قابل قبول نبود لذا ما در کمیته اقتصادی آن را به گونه ای اصلاح کردیم که پروژه هایی که در سال ۹۲ به اتمام می رسند تا زمان اتمام صددرصد تخصیص اعتبار داده شوند.

نماینده مردم شیراز در مجلس اضافه کرد: همچنین پیش از این اختلاف بین تخصیص هر طرح و پروژه نباید بیشتر از ۱۰ درصد می شد اما ما در این اصلاحیه آن را به ۲۰ درصد رساندیم و ۱۵ درصد طرح ها را مستثنی کردیم یعنی در ۱۵ درصد طرح ها اختلاف تخصیص می تواند بیش از ۲۰ درصد باشد و در ۸۵ درصد طرح های باقیمانده هم اختلاف تخصیص تا ۲۰ درصد جایز است.

قادری در پایان گفت که اصلاح قانون بودجه ۹۲ صبح روز یکشنبه هفته آینده در دستور کار کمیته اقتصادی مجلس خواهد بود و از بعدازظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مطرح خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات