عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه همه دنیا منافقین را مرده فرض می کنند، گفت: غرب تابوت این مردگان منافق و خائن را از عراق خارج کند.

به گزارش افکارنیوز ، عباسعلی منصوری آرانی درباره خروج منافقین از عراق، گفت: منافقین سابقه خوبی در عراق نداشته واین حق مردم عراق است که این گروهک را ازخاک این کشور اخراج کنند، اما مکان انتقال گروهک منافقین در دست مردم عراق نبوده و آنها نمی توانند دراین باره تصمیم گیری کنند.

نماینده مردم، کاشان، آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشورهایی که روزی حامی منافقین بودند، امروز حاضر به پذیرش آنها نیستند، زیرا این گروهک جایگاهی در میان مردم دنیا ندارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حتی آمریکا و بسیاری از کشورهای عربی هم منافقین را نمی پذیرند، برای آنها حضور فعالان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی که دارای سلامت روحی هستند، از ارزش بیشتری برخوردار است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آمریکا و غرب در خروج منافقین از خاک عراق باید با مقامات این کشورهمکاری کنند، افزود: منافقین با نفس کشورهای استکباری زنده هستند، این درحالی است که از مرگ آنها زمان بسیاری می گذرد.

منصوری گفت: نباید ازمنافقین گفت، زیرا برای همه دنیا منافقین به هلاکت رسیدند، صحبت درباره این گروهک تروریستی آنها را زنده کرده و حضورشان را در جامعه بین المل پررنگ می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس بیان کرد: حضور منافقین درخاک عراق با حیثیت و آبروی حاکمیت این کشور درارتباط است، چطورامکان دارد که دست گروهکی به خون هزاران انسان عراقی آلوده بوده اما درخاک این کشور زندگی کنند، بهتر است کشورها ی دنیا با عراق در خروج منافقین همکاری کنند.

چندی پیش یک مقام عراقی در حضور سفیر آمریکا گفته است، بغداد به زودی برای اخراج منافقین از عراق ضرب الاجل تعیین می کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات