وزیر امور خارجه کشورمان امروز (چهارشنبه) با وزرای امور خارجه فرانسه، سوئد، افغانستان، بوسنی، سنگاپور، نیوزیلند، لهستان و بلاروس دیدار و گفت وگو می کند و در نشست ویژه اهداف توسعه هزاره به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

به گزارش افکارنیوز ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در شصت و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می برد، امروز (چهارشنبه) در حاشیه این نشست با تعدادی از مقامات و وزرای خارجه شرکت کننده دیدار و به رایزنی می پردازد.

ظریف صبح امروز به وقت نیویورک با وزرای خارجه لهستان، نیوزیلند، سنگاپور، فرانسه، بلاروس و همچنین «آنتونیو گوترز» کمیسر عالی پناهندگان سازمان ملل دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی سپس در ناهار کاری سیکا (کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا) حضور می یابد.

وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) به وقت نیویورک با همتای بوسنیایی و وزیر خارجه افغانستان ملاقات و در خصوص مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی به گفت وگو خواهد پرداخت.

ظریف همچنین در نشست ویژه اهداف توسعه هزاره (MDG) به ایراد سخنرانی می پردازد.

ملاقات با هیئت پارلمانی ایتالیا از دیگر برنامه های امروز بعد از ظهر ظریف در نیویورک است.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین با همتای سوئدی خود دیدار و به رایزنی می پردازد.

وزیر امور خارجه کشورمان فردا بعد از ظهر به وقت نیویورک (بامداد جمعه به وقت تهران) با وزرای خارجه ۱+۵ و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و به مذاکره خواهد پرداخت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات