رییس جمهور پس از پایان سفر پنج روزه خود به نیویورک، که برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل انجام شده بود، صبح امروز وارد فرودگاه مهرآباد شد که با استقبال گسترده مردمی همراه بود.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان که برای حضور در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا سفر کرده بود، صبح امروز ساعت ۱۱ به وقت تهران وارد فرودگاه مهرآباد شد.

رییس جمهور ساعت ۱۱: ۲۵ دقیقه از هواپیما پایین آمد و در پاویون جمهوری فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای سفر پنج روزه خود که از اول مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی شروع شد، به نیویورک پرداخت.

روحانی در مقابل ورودی پاویون جمهوری فرودگاه مهرآباد با استقبال جمع زیادی از اقشار مختلف مردم روبرو شد که شعارهایی نظیر" روحانی متشکریم" ، " روحانی روحانی تشکر تشکر" ، " سلام بر روحانی، درود بر خاتمی" ، " روحانی دوست داریم" ، " روحانی زنده باد، خاتمی پاینده باد" ، " صدای ملت ایران اعتدال اعتدال" و" درود بر روحانی" سر می دادند.

لحظاتی پیش از خروج رییس جمهور و هیات همراه از پاویون، استقبال کنندگان، گوسفندی را در فرودگاه قربانی کردند.

استقبال کنندگان از رییس جمهور، همچنین با سر دادن شعار" نیروی انتظامی تشکر تشکر" ، از نیروی انتظامی حاضر در فرودگاه مهرآباد که به برقراری نظم آنجا کمک می کرد تشکر کردند.

در دست این عده، پلاکاردهایی با مضامین" آمده ایم برای صلح نه برای جنگ" ، " من یک اعتدال گرا هستم" و همچنین پرچم ایران و عکس هایی از حسن روحانی، هاشمی رفسنجانی و خاتمی قرار داشت.

حسن روحانی رییس جمهور کشورمان با بیرون آمدن از دریچه سقف خودروی خود و تکان دادن دست برای مردم، به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.

بر اساس این گزارش، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور با پای پیاده پشت سر ماشین حامل رییس جمهور در بین اقشار مختلف مردم حضور یافت و به پرسش ها و ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.

امروز در فرودگاه مهرآباد جمع دیگری نیز حضور داشتند که مخالفت خود با مواضع رییس جمهور در نیویورک را با سر دادن شعارهایی چون" مرگ بر آمریکا" ، " مصلحت ملی ما سازش و تسلیم نیست" ، " نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا" سر می دادند و پلاکاردهایی با مضمون" با گفت وگوکننده غیرمنطقی نمی شود مذاکره کرد" در دست داشتند.

مردمی که برای استقبال از رییس جمهور مقابل ورودی پاویون جمهوری فرودگاه مهرآباد حضور یافته بودند، تا لحظه خروج از فرودگاه مهرآباد، خودروی حامل رییس جمهور را همراهی کردند.

حضور گسترده خبرنگاران خارجی، یکی از حاشیه های جالب مراسم استقبال از حسن روحانی پس از بازگشت از سفر نیویورک بود که در دوره های قبل کمتر شاهد آن بودیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات