یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دستگاه های مسئول از جمله قوه قضاییه باید با حرکت افراطی اخلال گران مراسم استقبال از رییس جمهور برخورد کنند و مجلس نیز پس از دیدن فیلم اخلالگری این افراد وارد بررسی در این مورد می شود.

به گزارش افکارنیوز ، حسین سبحانی نیا نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حرکات اخلال گرایانه برخی افراطیون در مراسم استقبال از رییس جمهور، گفت: ما با هر گونه افراط و تفریط مخالفیم. اینگونه اقداماتی که در چارچوب مسائل نظام نباشد درست نیست و باید دستگاه های مسئول به برخورد با آن ها بپردازند.

وی ادامه داد: باید با یکسری اقدامات به گونه ای با این افراد برخورد شود که این حرکت های افراط گرایانه برای همیشه در کشور به پایان برسد. این برخوردهای افراطی در حالی از سوی عده قلیلی در کشور صورت می گیرد که سفر رییس جمهور به آمریکا و طرح مواضع کشورمان بازتاب های گسترده ای داشته است و اینگونه اقدامات ممکن است در جهان این تلقی را به وجود بیاورد که در مواضع نظام دوگانگی وجود دارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه این شیوه برای بیان انتقادات درست نیست، خاطرنشان کرد: اگر کسی حرفی دارد باید بیاید و به صورت منطقی انتقاداتش را مطرح کند نه اینکه با برپایی این حرکات افراطی موجب شوند که برای رسانه های بیگانه خوراک ایجاد شود و مواضع اصولی کشور را تحت تاثیر قرار بدهند.

سبحانی نیا با اشاره به سفر روحانی به آمریکا تاکید کرد: این سفر و مواضع هیات ایرانی بازتاب بسیار خوبی داشته است اما عده ای اندک با چنین رفتارهای افراطی موجب می شوند که تصور دیگری از ایران و مواضعش در جامعه جهانی به وجود بیاید.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تاکید بر برخورد قوه قضاییه و سایر نهادهای مسئول با این افراد گفت: اگر فیلم این اخلالگری به مجلس هم برسد نمایندگان وارد عمل می شوند و برای برخورد با این افراد و حرکاتشان برنامه ریزی خواهند کرد.

گفتنی است ظهر امروز و در مراسم استقبال از حسن روحانی در فرودگاه عده ای از مخالفان وی اقدام به اخلال در مراسم کردند. روحانی پس از گذشتن از حلقه هوارادان در حالی که مخالفان وی در حال اقامه نماز بودند قصد عبور از مسیر کنار آنان را داشت که ناگهان مخالفان با ایستادن جلوی ماشین رئیس جمهور مانع از حرکت شدند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند. در این هنگام یکی از مخالفان کفش خود را به سمت خودرو روحانی پرتاب کرد که به کسی اصابت نکرد. بر اساس این گزارش در حالی که مخالفان مانع عبور ماشین رئیس جمهور شدند نیروی انتظامی تلاش کرد راه را برای عبور رئیس جمهور باز کند و در این میان چندین نفر جلوی ماشین به زمین خوردند که با هدایت نیروی انتظامی و توقف ماشین رئیس جمهور حادثه ای پیش نیامد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات