در واکنش به ناملایمات و مشکلات اخیر

یک منبع مطلع و نزدیک به سرمربی تیم ملی اعلام کرد که با توجه به بلاتکلیفی فدراسیون و عدم حمایت مسوولین به احتمال فراوان رسول خادم از سمت خود استعفا خواهد داد.

گروه ورزشی - قهرمانی باشکوه تیم ملی کشتی آزاد در رقابتهای جهانی بوداپست را بیش از هر چیزی باید به حساب رسول خادم نوشت که با درایت و فراست خود توانست بعد از نزدیک به نیم قرن تیم ملی را بر بام کشتی جهان بنشاند.

به گزارش افکارنیوز ؛ بعد از این قهرمانی همه کارشناسان و منتقدین متفق القول از لزوم تمدید قرارداد آقارسول تا المپیک ریو گفتند تا بعد از سال ها بتوانیم در المپیک نیز قهرمانی را تجربه کنیم اما به نظر می رسد خود خادم چنین اعتقادی ندارد و تصمیم گرفته در واکنش به تمامی ناملایمات اخیر از سمت خود استعفا دهد. پس از بازگشت تیم کشتی آزاد ایران از مسابقات جهانی بوداپست یک منبع مطلع و نزدیک به سرمربی تیم ملی اعلام کرد که با توجه به بلاتکلیفی فدراسیون و عدم حمایت مسوولین به احتمال فراوان رسول خادم از سمت خود استعفا خواهد داد.

هر چند این استعفا را از چند جهت می توان بررسی کرد و تا حدودی شبیه کناره گیری محمد بنا دانست و تنها در صورتی آقا رسول از آن صرفنظر خواهد کرد که وزارت ورزش و جوانان تصمیم عاجلی گرفته و با برگزاری انتخابات تکلیف این فدراسیون را یکسره کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات