مشاور رئیس جمهور گفت: آقای روحانی لفظ «هولوکاست» را نه تنها در مصاحبه با سی ان ان بلکه در تمام طول سفر در نیویورک و گفت وگو با رسانه ها به کار نبرده و چنین بحثی را مطرح نکرده است.

 به گزارش افکارنیوز ، محمدرضا صادق مشاور رئیس جمهور در پاسخ به این سؤال که شبکه خبری سی ان ان مصاحبه روحانی رئیس جمهور را تحریف کرد و واژه هولوکاست را از زبان آقای روحانی منتشر کرده است، آیا رئیس جمهور کشورمان این لفظ را به کار برده است، اظهارداشت: آنچه که من شاهد بودم آقای روحانی در تمام طول سفر پنج روزه خود به نیویورک که در معرض پرسش های خبرنگاران ممکن بود قرار بگیرد و وقتی که درباره واقعه مطرح شده در جنگ جهانی دوم سخن به میان می آمد، اصلا و حتی یک بار هم از لفظ هولوکاست استفاده نکرد.

وی تصریح کرد: آقای روحانی اصلا لفظ هولوکاست را به کار نبرده و چنین بحثی را مطرح نکرده است.

وی در پایان به دستاوردها و ابعاد خوب این سفر اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای سفر مذکور این بود که رئیس جمهور ذره ای از مواضع جمهوری اسلامی و انقلاب کوتاه نیامد و خیلی محکم بر سر ارزشها ایستاد.

روحانی از روز دوشنبه هفته گذشته برای شرکت در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک شد که امروز شنبه به تهران بازگشت.

در زمان حضور روحانی در نیویورک، سی ان ان مصاحبه با وی داشت و بخش مهمی از این مصاحبه سخنان رئیس جمهور کشورمان را تحریف کرد و حتی جملات و کلماتی همچون هولوکاست را از زبان روحانی منتشر کرد که وی اصلا آن جملات و کلمات را بکار نبرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات