عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: با توجه به اینکه رییس جمهور برای معرفی وزرای پیشنهادی سه ماه فرصت دارد، بنابراین هنوز هیچ زمان دقیقی برای معرفی آن به مجلس اعلام نشده است.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام حسین سبحانی نیا عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی گمانه زنی ها مبنی بر احتمال معرفی وزرای پیشنهادی به دولت تا دو هفته آینده، گفت: هنوز زمان دقیق معرفی سه وزیر باقیمانده کابینه از سوی دولت به مجلس و هیئت رییسه مشخص نیست.

وی در همین زمینه ادامه داد: البته آقای انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور مصاحبه ای انجام داده و طی آن گفته است که وزرای پیشنهادی مشخص شده اند، اما تاکنون هیچ مکاتباتی با مجلس و هیئت رییسه در این رابطه انجام نشده است.

عضو هیئت رییسه مجلس تصریح کرد: برای معرفی وزرای پیشنهادی دولت، تاکنون هیچ رایزنی با نمایندگان، کمیسیون ها و هیئت رییسه مجلس انجام نشده است.

حجت الاسلام سبحانی نیا در ادامه به حضور رییس جمهور در صحن علنی پارلمان اشاره و تأکید کرد: هنوز به طور دقیق و مشخص صحبتی در مورد حضور آقای روحانی در صحن علنی مجلس از سوی نمایندگان مطرح نشده است، اما این موضوع را در جلسه فردای هیئت رییسه مورد بررسی قرار می دهیم.

وی در مورد زمان بررسی و تصویب لاحه اصلاح بودجه ۹۲ در صحن علنی، اظهارداشت: احتمالا کمیسیون برنامه و بودجه بررسی این لایحه را تا پایان هفته به پایان می رساند و هفته آینده نیز در دستورکار نمایندگان قرار خواهد گرفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات