عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا برای نشان دادن حسن نیت خود باید رسما تحریم ها را بردارد، گفت: ما هیچ گاه نمی توانیم به صورت کامل به دولت آمریکا اعتماد کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، آیت الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری درباره عدم صداقت دولت آمریکا در برقراری رابطه با ایران و تاکید روحانی مبنی بر اینکه درخواست مذاکره از سوی آمریکا صورت گرفت، اظهار داشت: در موضوع رابطه با آمریکا ما هیچ گاه نمی توانیم به این کشور اعتماد کنیم چرا که آنها صددرصد دشمن جمهوری اسلامی هستند.

ممدوحی تاکید کرد: آمریکا نه تنها قصد هیچ خدمتی به کشورمان را ندارد بلکه در مقام ضرر رساندن و ضربه زدن به جمهوری اسلامی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه ما هیچ گاه به آمریکا اعتماد نمی کنیم، افزود: درخواست مذاکره از سوی آمریکا مطرح شد و از این رو ما هیچ هزینه ای برای این کار ندادیم اما در عین حال به قول و قرار آمریکا هم اطمینانی نمی کنیم.

وی با انتقاد از اینکه آمریکا هنوز حسن نیت خود را به صورت عملی نشان نداده است، قدم اول در اثبات حسن نیت اوباما را لغو رسمی تحریم ها و تایید کامل برنامه هسته ای کشورمان عنوان کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات