سه وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی گری سه وزارتخانه علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به منظور معرفی به مجلس مشخص شدند.

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری درباره سه وزیر پیشنهادی دولت برای معرفی به مجلس گفت: اصل بر معرفی سه سرپرست فعلی وزارتخانه ها به مجلس است.

وی افزود: جامع ترین و نزدیک ترین فردی که مطرح بوده است سرپرست این سه وزارت خانه شده اند و این سه سرپرست نیز علی القاعده به عنوان وزیر پیشنهادی دولت به مجلس معرفی خواهند شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در جلسه روز گذشته معاون پارلمانی تصمیمات مختلفی در زمینه معرفی هر چه بهتر و بیشتر سرپرستان فعلی به نمایندگان مطرح شد تا نمایندگان شناخت جامع و کامل تری نسبت به این افراد برای کسب رأی اعتماد داشته باشند.

انصاری خاطرنشان کرد: سرپرستان این سه وزارتخانه نیز جلسات مشترک بسیار خوبی با اعضای کمیسیون ها و مجامع استانی، فراکسیون ها برگزار کردند.

وی اضافه کرد: برگزاری این جلسات موجب شده فضای بسیار خوب و تعاملی در مجلس شورای اسلامی بوجود آید و برخی از ابهامات نیز در این زمینه برطرف شده است و با گذشت زمان و حضور بیشتر و گسترده تر سرپرستان در مجلس و برگزاری جلسات مشترک به تفاهم و شناخت بیشتر می انجامد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: فضای مجلس را مثبت و سازنده ارزیابی می کنیم و امیدواریم سه سرپرست فعلی با رأی بالای نمایندگان توفیق خدمت در سمت وزیر را داشته باشند
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات