رییس سازمان صدا و سیما در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی گزارشی از آخرین آرایش رسانه ای در سطح ملی و جهانی را ارائه کرد.

به گزارش افکارنیوز ، سید عزت الله ضرغامی در نشست غیر علنی امروز - سه شنبه - در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه گذاری های کلان برای راه اندازی ۱۴۳ شبکه به زبان فارسی و قومیت های داخلی ایران گفت: هراس نظام استکبار از نفوذ پرشتاب انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان باعث شد که آنان بی محابا به شبکه های جمهوری اسلامی هجوم برند و با قطع این رسانه ها از روی ماهواره های جهانی، مانع تأثیرگذاری بیشتر آنان شوند.

رییس سازمان صداوسیما گفت: امپراطوری عظیم رسانه ای استکبار، با وجود برخورداری از ۳ هزار شبکه تلویزیونی بر روی ۳۱ ماهواره قابل دریافت در فضای جمهوری اسلامی، ناامید از تأثیرگذاری بر روی ملت ایران تلاش می کند با نفوذ در میان جامعه هنری و رسانه ای داخل کشور از ظرفیت های آنان در پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

بر اساس آنچه روابط عمومی صداوسیما اعلام کرده است، ضرغامی همچنین در جلسه غیرعلنی مجلس افزود: درخواست های مستمر و مکرر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای تکمیل پوشش شبکه های رادیویی و تلویزیونی در سراسر کشور حاکی از نیاز عمومی و خاص بر حق مردم در استفاده از همه شبکه های جمهوری اسلامی ایران است.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان این نشست با تشکر از گزارش ارائه شده، بر ضرورت همکاری و مساعدت همه دستگاه های ذی ربط، در تقویت نظام رسانه ای کشور و مقابله مؤثر با سیاست های استکباری در این عرصه تأکید کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات