معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور به جای حمله به مشاور اوباما به خاطر دروغ گویی اش، به صدا و سیما حمله کرد!

حسام الدین آشنا که در برنامه گفت وگوی ویژه خبری حاضر شده بود، در پاسخ به یکی از پرسش های مجری برنامه درباره تحلیل هایی ناظر بر این که « کدام یک از طرفین ایرانی و آمریکایی ابتدا اقدام به برقراری این تماس تاریخی کرده است؟ » گفت: کار صدا و سیما بسیار زشت بود و باید در این زمینه عذرخواهی کند، چون سخنان خانم سوزان رایس [مشاور امنیت ملی اوباما و نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل] را زودتر از صحبت های آقای روحانی پخش کرد.

به گزارش ایسنا مشاور رئیس جمهور سپس با عبور از این موضوع، به انتقاد از برخی رسانه های داخلی نیز پرداخت که « بدون بررسی درست و تنها بر اساس برخی شنیده ها اقدام به طرح مباحث حاشیه ای می کنند اما به محتوای گفت وگوها و تلاش های هیئت ایرانی که از موضع عزت صورت گرفته توجهی نمی کنند. »

معلوم نیست آقای آشنا چرا با همین سیاق اظهارنظر از همتای آمریکایی خود -مشاور اوباما- نمی خواهد به خاطر دروغ گفتن اش از هیئت ایرانی عذرخواهی کند؟ یا چرا لااقل تصریح نمی کند که طرف آمریکایی در همان قدم اول بی صداقتی به خرج دادن و برای گرفتن یک امتیاز مفت، توپ را در زمین ایران انداخته و مدعی شده که ایرانی ها درخواست گفت وگوی تلفنی کردند؟

همچنین جای شگفتی است که به جای انتقاد از طرف آمریکایی، به صدا و سیما حمله می شود که چرا اطلاع رسانی کرده و مردم ایران را در جریان واقعیت ها گذاشته است!

فعلا که گویا اشتیاق مذاکره چنان حالت هیجانی و احساسی به خود گرفته که دوستان نمی خواهند بپذیرند آمریکا همان شیطان بزرگ است و تغییری در ذات او رخ نمی دهد.

با این وصف جای سؤال است که اگر مثل ۱۰ سال پیش آمریکا و غرب وعده ای نسیه دادند و امتیازهای نقد و گران قیمت گرفتند و طبق عادت زیر حرف ها و قول های خود زدند، چه باید کرد و برای چندمین بار شاهد شکست عاطفی دوستان بود؟ !
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات