نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: برای حفاظت از انقلاب و مردم نباید از کوچک ترین موضوع چشم پوشی کرد.

به گزارش افکارنیوز، آیت الله طباطبایی نژاد در دیدار وزیر اطلاعات، حراست از انقلاب و ارتقای آرامش و آسایش مردم را از وظایف اصلی نیروهای اطلاعاتی برشمرد.

وی کار اساسی اطلاعات را شناسایی دشمنان نظام و خنثی کردن توطئه های آن ها بر شمرد و گفت: نیروهای اطلاعاتی چشم های تیزبین نظام اند، لذا باید با دقت فراوان وظایف خود را انجام دهند.

طباطبایی اظهارکرد: البته در مسائل سیاسی و امنیتی، احتمال نیز حجت است و برای حفاظت از انقلاب و مردم نباید از کوچک ترین موضوع چشم پوشی کرد.

در این دیدار هم چنین حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات به ارزش کار نیروهای اطلاعاتی اشاره کرد وگفت: زمانی که یک نیروی اطلاعاتی ثمره کار خود را در ثبات و عزت نظام و آسایش مردم می بیند همه سختی های کار را فراموش می کند و با جان و دل به استقبال خطر می رود.

وی در بیان جایگاه وزارت اطلاعات اظهارکرد: فعالیت این وزارتخانه باید مبنای تصمیم گیری های خرد و کلان در نظام جمهوری اسلامی ایران باشد لذا باید جایگاه این وزارتخانه را در تصمیم سازی کشور بالا ببریم.

علوی تصریح کرد: کار افراد زمانی ثمربخش و مفید است که به صورت کاربردی درآید و از حالت تشکیل پرونده و بایگانی صرف خارج شود، بنابراین باید ثمره تلاش و کار نیروهای اطلاعاتی در همه ارگان ها و سازمان ها به کارگیری شود که در این راستا تهیه بولتن های خبری ویژه برای هر وزارتخانه را در دستور کار داریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات