پورعطار:

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور با بیان اینکه خاتمی در حاشیه مسائل سیاسی است، گفت: وی که یک مهره حذف شده از دنیای سیاست است می خواهد با اظهار نظرهای تنش زا و جنجالی خود را به میدان سیاست بازگرداند.

به گزارش افکارنیوز، محمد علی پورعطار دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور با اشاره به اعتراض خاتمی به تجمع معترضین در مراسم استقبال از روحانی، گفت: خاتمی که خود را در دولت تدبیر و امید سهیم می داند، با این گونه اظهار نظرها به دنبال حاشیه سازی برای کشور و دولت یازدهم است.

وی ضمن تقدیر از نطق حسن روحانی در مجمع عمومی سالیانه سازمان ملل و محکوم کردن شیوه های غیرمنطقی اعتراض، خاطر نشان کرد: باید بپذیریم که طیف های مختلفی در کشور وجود دارد و باید اجازه اظهارنظر به گروه های مخالف نیز داده شود.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه خاتمی در حاشیه مسائل سیاسی است، افزود: وی که یک مهره حذف شده از دنیای سیاست است می خواهد با اظهار نظرهای تنش زا و جنجالی خود را به میدان سیاست بازگرداند.

پورعطار از تشکل های دانشجویی و مردمی خواست نسبت به اظهارات خاتمی واکنش نشان داده و او را به سکوت دعوت کنند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و عدم فراموشی فتنه ۸۸، یاد آور شد: اگر خاتمی نگران نظام جمهوری اسلامی است بهتر است پیش از این گونه اظهار نظرها درباره نقش فعالش در حوادث سال ۸۸ به مردم توضیح دهد.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور در پایان اظهار نظرهای جنجالی برخی افراد را مانعی جدی در راه خدمت رسانی دولت تدبیر و امید به مردم برشمرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات